جاری شدن سیل در تربت جام، معاون استاندار برای آنالیز شرایط به تربت جام می رود

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/خراسان رضویفرماندار تربت جام از بارش تگرگ در ارتفاعات بزد و جاری شدن سیل در این شهرستان اطلاع داد؛ معاون عمرانی استاندار نیز برای آنالیز شرایط و اوضاع منطقه به تربت جام اعزام شده است.

جاری شدن سیل در تربت جام، معاون استاندار برای آنالیز شرایط به تربت جام می رود

مرتضی حمیدی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت 19 امشب بارندگی به مدت 20 دقیقه و در حدود 20 میلی متر در تربت جام ادامه داشت و بارش شدید تگرگ در ارتفاعات بزد منجر به جاری شدن سیل در دشت های اطراف شهرستان شد و به سمت شهر جاری شد.

وی ادامه داد: بلافاصله در دقایق اولیه جاری شدن سیل ستاد بحران شهرستان به صورت آماده باش در آمد و تمام نهادهای عضو ستاد با همکاری یکدیگر سیل را تا حد امکان مهار و از وارد شدن خسارت بالا جلوگیری کردند.

حمیدی با اشاره به خسارت های ناشی از جاری شدن سیل، بیان نمود: حجم آب جاری شده در داخل شهر بالاتر از حجم خروجی های آب و حتی رودخانه بود و همین عامل سبب آبگرفتگی بعضی خیابان ها و خرابی تعدادی از منازل مسکونی شد.

وی گفت: بیشترین خسارت به منازل مهرآباد در قسمت پایین شهر و راستا بهشت محمدیه به سمت خلیج فارس که شیب بیشتری داشت، وارد شده است که کارشناسان مربوطه در حال ارزیابی میزان خسارت هستند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان عنوان نمود: درحال حاضر بارندگی قطع و سیل مهار شده و خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت جانی ناشی از وقوع سیل در این شهرستان اعلام نشده است.

وی در ادامه از واژگونی یک خودرو بر اثر لغزندگی جاده اطلاع داد و اضافه نمود: آغاز بارندگی سبب لغزندگی سطح جاده شده و یک خودرو در راستا تربت جام به سمت مشهد در نزدیکی دانشگاه آزاد از راستا جاده منحرف شده و متاسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد.

حمیدی تاکید نمود: تمامی سالن های ورزشی، مساجد و مهمانسراها در تربت جام به صورت آماده باش درآمده اند تا در صورت احتیاج برای اسکان افراد استفاده شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1186

به "جاری شدن سیل در تربت جام، معاون استاندار برای آنالیز شرایط به تربت جام می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاری شدن سیل در تربت جام، معاون استاندار برای آنالیز شرایط به تربت جام می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید