حل مسائل معبر نواب در رسیدن به فضای امن شهری

به گزارش مجله هاستفا، نژاد بهرام با اشاره به حل مسائل معبر نواب گفت: به دنبال آن هستیم تا سرانجام تابستان منطقه 10 تهران را به عنوان فضای امن شهری معرفی کنیم.

حل مسائل معبر نواب در رسیدن به فضای امن شهری

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح آخرین جزئیات بازدید خود از فضای بی دفاع شهری در منطقه 10 تهران گفت: طرحی در معاونت اجتماعی تعقیب شد تا از طریق آن موضوعات ایمنی شهر تهران در مناطق مختلف با جدیت بیشتری دنبال گردد.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید کوشش کنیم ناامنی از تمامی معابر پایتخت برطرف گردد، گفت: در ابتدا مطالعات خرد درباره فضای ناامن شهری به ویژه برای بانوان انجام شد و در بازه زمانی یک و نیم سال گذشته این پیگیری ها موجب شد که طرح شکل جامعی به خود گرفت.

نژاد بهرام ادامه داد: مدیریت شهری نقشه های نقاط بی دفاع شهری برای بانوان را احصا کرد تا از طریق آن برنامه ریزی های لازم انجام گردد و اتفاق مثبتی که در شهرداری منطقه 10 تهران رخ داد این بود که از ظرفیت نهاد شورایاری ها برای شناسایی فضای بی دفاع شهری استفاده شد.

او بیان نمود: شهرداری منطقه 10 تهران نزدیک به 2 ماه است اقدام عملیاتی خود را برای حل مشکل فضای بی دفاع شهری در سطح منطقه شروع نموده است که از این دست اقدام می توان به حل مشکل تاریکی و نور معبر پشت نواب اشاره کنم.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه امیدواریم در بحث شناسایی و اقدام نهایی برای حل مشکل فضای بی دفاع شهری تا انتهای شهریورماه به جمع بندی برسیم، گفت: به دنبال آن هستیم تا سرانجام زمان مذکور بتوانیم شهرداری منطقه 10 تهران را به عنوان منطقه امن معرفی کنیم.

  • شورای شهر با لغو طرح تفصیلی در جماران مقابله می نماید
  • انتقاد نظری از استاندارد دوگانه شهردار منطقه یک برای ملک جماران
  • حق شناس خواهان اصلاح مصوبات و توافقات در رابطه با پادگان 06 شد

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4421

به "حل مسائل معبر نواب در رسیدن به فضای امن شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل معبر نواب در رسیدن به فضای امن شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید