حبیبی: اردوی مشترک با قطری ها برگزار خواهیم کرد، لژیونر هایی که غایب بودند بازهم می توانند در تیم ملی هندبال حضور یابند

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: فدراسیون هماهنگی هایی انجام داده تا اردوی مشترکی را با قطری ها برگزار کنیم.

حبیبی: اردوی مشترک با قطری ها برگزار خواهیم کرد، لژیونر هایی که غایب بودند بازهم می توانند در تیم ملی هندبال حضور یابند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در گفت وگو با، درباره اردوی تیم ملی که از ابتدای هفته شروع می گردد گفت: پس از مسابقات انتخابی المپیک تمرینات تیم ملی تعطیل شد و 2 تیم از کشورمان در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا حاضر شدند و پس از آن هم قرار شد چند هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال پیگیری گردد.

اوافزود: قرار است پس از خاتمه رقابت های لیگ بازیکنان از روز شنبه در اردو حضور یابند، این اردو با حضور 20 بازیکن داخلی برگزار می گردد و این 20 نفر از نفراتی هستند که در اردو های قبلی و در رقابت های انتخابی المپیک حاضر بوده اند، علاوه بر آن تعدادی از بازیکنان که عملکرد خوبی داشته اند هم در این اردو حاضر می شوند.

اردوی مشترک با قطری ها خواهیم داشت

حبیبی در ادامه بیان داشت: فدراسیون هماهنگی هایی انجام داده تا در اردوی مشترکی با تیم ملی قطر در تاریخ 24 تا 30 دسامبر به آن کشور سفر کنیم تا با این تیم هم 2 بازی محبت آمیز داشته باشیم علاوه بر آن کوشش می کنیم چند بازی محبت آمیز با تیم های باشگاهی قطر داشتیم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان درباره حضور لژیونر ها بیان داشت: لژیونر ها طبق مکاتبات اجرا شده با باشگاه هایشان و فدراسیون کشور هایی که بازیکنان کشورمان در لیگ آن حور دارند مسئله ای برای همراهی در اردو های تیم ملی را ندارند و حتی بعضی از باشگاه ها موافقت مکتوبشان را با این مسئله اعلام نموده اند. تصور می کنم در اردوی دوم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و همگی در اردوی قطر حاضر باشند.

بازیکنان لژیونری که در اردو های قبلی حضور نداشتند، می توانند در این اردو ما را همراهی نمایند

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان لژیونری که بنا به دلایلی نتوانستند در اردوی های قبلی حاضر شوند آیا می توانند دوباره در تیم ملی حاضر شوند یا خیر بیان داشت: بله مسئله ای وجود ندارد و بازیکنانی که در آن مقطع زمانی به دلایلی از جمله مسائل باشگاهشان نتوانستند در مسابقات حاضر شوند هم دوباره می توانند به جمع ملی پوشان اضافه شوند، بالاخره ما زمان کمی برای آماده سازی داریم و تنها قرار است سه اردو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم و باید از نهایت توانمان استفاده کنیم تا با بهترین نفرات در مسابقات حاضر شویم و بتوانیم سهمیه حضور در رقابت های هندبال قهرمانی دنیا را کسب کنیم.

شرایط نسبت به قبل بهتر شده است

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا شرایط نسبت به قبل یعنی مسابقات انتخابی المپیک برای تیم ملی بهتر شده است یا خیر گفت: شرایط از یکطرف بهتر است و می توانیم از 20 روز قبل از مسابقات لژیونر هایمان را داشته باشیم که شرایط بهتری را رقم می زند، اما مسئله ای که حائز اهمیت است آن است که اردوی نخست را با 50 درصد بازیکنان که نفرات داخلی هستند اردو هایمان را برگزار می کنیم و نمی توانیم کار زیادی انجام دهیم، در اردوی دوممان هم چند بازی تدارکاتی داریم و نفراتمکان را در اختیار داریم. در اردوی خاتمهی هم 2 هفته زمان داریم و همه نفراتمان در تیم حضور دارند زمان طلایی است تا بتوانیم به شرایط خوبی برسیم، در این زمان می توان بازی های تدارکاتی خوبی هماهنگ کرد و اگر چنین اتفاقی نیافتد برای آماده سازی دچار مشکل خواهیم شد.

عنابی پوشان به عنوان سومی رقابت های انتخابی هندبال المپیک رسیدند

استکی: مطمئنم در بازی کره جنوبی و بحرین تبانی شد تا ایران حذف گردد/ امیدوارم هندبال ایران با ثبات بماند

باباصفری: می توانستیم قهرمان آسیا شویم / بازیکنان انگیزه زیادی برای رفتن روی سکو داشتند/ می توانیم با برنامه ریزی به رقابت های دنیای برویم

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1869

به "حبیبی: اردوی مشترک با قطری ها برگزار خواهیم کرد، لژیونر هایی که غایب بودند بازهم می توانند در تیم ملی هندبال حضور یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: اردوی مشترک با قطری ها برگزار خواهیم کرد، لژیونر هایی که غایب بودند بازهم می توانند در تیم ملی هندبال حضور یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید