حال و روز ناخن درازترین زن دنیا!

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: ناخن های بلند آرمسترانگ بعضی از کار های ساده مانند برداشتن وسایل از روی زمین و بستن زیپ ها را بسیار سخت نموده است. راهکار او؟ از انگشتان پا برای گرفتن اشیا از روی زمین استفاده می نماید.

حال و روز ناخن درازترین زن دنیا!

دایانا آرمسترانگ از مینه سوتا آمریکا، رکورد های جهانی گینس در طولانی ترین ناخن روی یک جفت دست را در قسمت زنان از آن خود کرد.

آخرین باری که آرمسترانگ از ناخن گیر استفاده کرد، در سال 1997 میلادی یعنی 25 سال پیش بود. او در آن سال دختر 16 ساله خود را بر اثر حمله آسم از دست داد و از آن تاریخ دیگر ناخن هایش را کوتاه نکرد.

دختر او که لاتیشا نام داشت و کسی بود که ناخن های مادر را به طور مرتب مانیکور می کرد.

هر دو دست این زن 63 ساله دارای ناخن هایی به طول 12.8 متر هستند. ناخن انگشت شست راست او از تمام ناخن هایش بلندتر است و مقدار آن 121 سانتیمتر است، در حالی که ناخن انگشت کوچک دست چپ او کوتاه ترین ناخن او با طول 91 سانتیمتر است.

او می گوید: هر زمان که به قطع کردن آن ها فکر می کردم، به لرزه می افتادم که انگار دوباره باید آن غم را پشت سر بگذارم. من نمی خواستم دوباره آن را تجربه کنم، بنابراین فقط آن ها را نگه داشتم. آرمسترانگ به شبکه محلی فاکس گفت: مثل این است که دخترش را نزدیک خود نگه دارم.

دایانا می گوید: وقتی آغاز به پرورش ناخن ها کردم، قرار نبود در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت گردد. حالا به مردم می گویم: شما نباید دیگران را قضاوت کنید، زیرا نمی دانید آنها چه چیزی را پشت سر گذاشته اند.

ناخن های بلند آرمسترانگ بعضی از کار های ساده مانند برداشتن وسایل از روی زمین و بستن زیپ ها را بسیار سخت نموده است. راه چاره او؟ از انگشتان پا برای گرفتن اشیا از روی زمین استفاده می نماید.

او اظهار داشت: اگر مجبور باشم از زمین پول جمع کنم، می توانم اسکناس ها را بردارم. اما اگر پول خرد را روی زمین بیاندازم، همان جا باقی می ماند!

آرمسترانگ رانندگی را نیز متوقف نموده است، زیرا ناخن های او راهنمایی یک وسیله نقلیه را بسیار سخت نموده است.فرایند انجام مانیکور نیز پیچیده است. او هر چهار تا پنج ماه یک بار به سالن زیبایی می رود. دستان او به 15 تا 20 بطری لاک ناخن و یک ابزار نجاری برای سوهان احتیاج دارد.

او حتی نوه هایش را برای یاری به رنگ آمیزی انگشتانش که دوست دارند آن ها را با الگو ها و طرح های روشن رنگ آمیزی نمایند، استخدام می نماید.

آرمسترانگ فاش کرد: فکر می کنم او [لاتیشا] به من افتخار می نماید، زیرا او آخرین کسی است که ناخن های من را درست نموده است. هنگامی که ناخن هایم را رشد می دهم به او فکر می کنم که دخترم است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10558

به "حال و روز ناخن درازترین زن دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و روز ناخن درازترین زن دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید