فراوری 70دقیقه فیلم مستند از ظرفیت های گردشگری و تاریخی ایلام

به گزارش مجله هاستفا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از انعقاد قرارداد فراوری و پخش 70 دقیقه فیلم مستند و کلیپی از ظرفیت های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی استان با همکاری صداوسیمای استان اطلاع داد.

فراوری 70دقیقه فیلم مستند از ظرفیت های گردشگری و تاریخی ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز 6 خرداد 99 با اعلام این خبر اضافه کرد: این همکاری به منظور معرفی توانمندی ها و پتانسیل های مختلف استان در زمینهٔ آثار شاخص گردشگری، تاریخی و صنایع دستی با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تهیه و فراوری می گردد.

او عنوان نمود: این برنامه به معرفی محوطه های تاریخی و موزه ها، جاذبه های گردشگری و کمتر شناخته شده، پروژه های سرمایه گذاری و اقامتگاه های بوم گردی و همچنین معرفی آثار شاخص صنایع دستی در رشته های مختلف استان، با قابلیت پخش در شبکه های ملی و استانی می پردازد.

شنبه زاده اضافه کرد: این مجموعه مستند به معرفی آداب و سنن استان، بازی های بومی محلی با رویکرد گردشگری ورزشی 11 شهرستان می پردازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با اشاره به این که فیلمبرداری چند روز آینده شروع می گردد، گفت: استان ایلام ظرفیت گردشگری، جاذبه های دیدنی و آثار باستانی و تاریخی بسیاری دارد که باید در سطح ملی و جهانی معرفی گردد.

او اضافه کرد: سال گذشته 50 کلیپ یک دقیقه ای از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شاخص استان و همچنین 10 مستند ده دقیقه ای از روستاهای هدف گردشگری برای معرفی استان به گردشگران و مسافران اقصی نقاط کشور فراوری و به سایت ویزیت ایران ارسال شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4190

به "فراوری 70دقیقه فیلم مستند از ظرفیت های گردشگری و تاریخی ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 70دقیقه فیلم مستند از ظرفیت های گردشگری و تاریخی ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید