تغییر کاربری و بازسازی خانه

به گزارش مجله هاستفا، امروز می خواهیم شما را با یکی از نادرترین پروژه ها در دنیای معماری و طراحی داخلی آشنا کنیم: تبدیل اصطبل اسب به خانه مسکونی. تغییر کاربری و بازسازی خانه ای که در تصاویر پایین خواهید دید، زمانی یک اصطبل اسب و گاراژ بوده که سال ها بی استفاده مانده بود. اما الان به یک خانه شیک و زیبا با آشپزخانه و اتاق خواب تبدیل شده. بیایید تصاویر قبل از بازسازی را باهم مرور کنیم:

تغییر کاربری و بازسازی خانه

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ساکنین این خانه، یک نقاش و یک طراح دیجیتال، تا به حال صاحب هیچ اسبی نبوده اند. تنها خواسته ای که از شرکت طراحی داشتند، یک خانه کوچک برای کار و نقاشی، و البته میزبانی از مهمان بود. و این هم نتیجه بازسازی:

در تغییر کاربری و بازسازی خانه سفیدیِ سقف و دیوارها، رنگ طبیعی چوب، زمین بتنی، و رنگ زرد، رنگبندی داخل خانه را تشکیل می دهند.

سالن اصلی خانه، شامل یک آشپزخانه کوچک، یک نشیمن جمع و جور و یک شومینه می گردد. درب های کشوییِ زرد رنگ که کل عرض سالن را گرفته، این اتاق را از بقیه بخش های خانه جدا می نمایند.

پشت این درب ها، اتاق خواب واقع شده است.

استودیوی نقاشی که یکی از خواسته های مشتریِ پروژه بود، در انتهای سالن اصلی قرار گرفته. این استودیو، تعدادی پنجره دارد که مناظر زیبای اطراف خانه را به داخل اتاق می آورند. درب های کشویی زرد رنگ، تا انتهای سالن ادامه داشته و جلوی دیده شدن انباری را هم می گیرند.

انباری، درست در مقابل استودیوی نقاشی قرار گرفته.

سقف حمام، شیبدار است. یک شیشه بدون چهارچوب، اتاقک دوش و روشویی را در این تغییر کاربری و بازسازی خانه از هم جدا می نماید.

منبع: contemporist

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3660

به "تغییر کاربری و بازسازی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر کاربری و بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید