تصویب 5 تعویض در هر بازی لیگ برتر، تعداد داوران دوباره کاهش یافت

به گزارش مجله هاستفا، در جلسه امروز کمیته ها و دپارتمان های مختلف فدراسیون فوتبال با دبیرکل این فدراسیون، قانون 5 تعویض در هر بازی لیگ برتر و جام حذفی تصویب و قرار شد به سازمان لیگ ابلاغ گردد.

تصویب 5 تعویض در هر بازی لیگ برتر، تعداد داوران دوباره کاهش یافت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، امروز(چهارشنبه) جلسه کمیته ها و دپارتمان های مختلف فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار گردید که این جلسه خروجی های مهمی از جمله تصویب 5 تعویض در ادامه بازی های لیگ نوزدهم بود و قرار است این مصوبه به سازمان لیگ ابلاغ گردد.

از دیگر مصوبات این جلسه، استفاده از داوران کمتر و کاهش 6 به 4 داور در هر بازی بود که این تصمیم به دلیل شیوع ویروس کرونا گرفته شده است تا افراد کمتری مجبور باشند به زمین فوتبال بیایند. با این تصمیم دیگر شاهد داوران پشت دروازه در بازی های لیگ برتر نخواهیم بود.

همچنین قرار است یک هفته پیش از شروع دوباره لیگ برتر کلاس های آموزشی و توجیهی برای داوران لیگ رجحان برگزار گردد و آمادگی جسمانی آن ها نیز آنالیز گردد. پس از این قرار شد با نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به مهرداد خلیلیان، رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی، هماهنگی برای دریافت تست کرونا از داوران در شهرهای مختلف انجام گردد. در مورد هزینه های این تست اگر فدراسیون پزشکی ورزشی با فدراسیون فوتبال همکاری نکند، هزینه های آن از هیئت های استانی گرفته خواهد شد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4219

به "تصویب 5 تعویض در هر بازی لیگ برتر، تعداد داوران دوباره کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 5 تعویض در هر بازی لیگ برتر، تعداد داوران دوباره کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید