تصمیم لاریجانی برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری چه خواهد بود؟ ، واکنش نعمتی به شایعات در قم

به گزارش مجله هاستفا، یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبرهایی مبنی بر تصمیم رئیس مجلس برای عدم حضور در انتخابات دوره آینده مجلس گفت: لاریجانی هیچ تصمیمی برای عدم حضور در انتخابات نگرفته است.

تصمیم لاریجانی برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری چه خواهد بود؟ ، واکنش نعمتی به شایعات در قم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بهروز نعمتی گفت: عده ای برای اینکه کارهای خودشان را لاپوشانی نمایند چنین حرف هایی را می زنند که در قم تشکیلاتی ایجاد شده و قرار است بعضی افراد کاندیدا باشند و بعد هم می گویند لاریجانی رزومه نداده است.

وی اضافه نمود: آقای لاریجانی کدام دفعه به یک تشکیلات رزومه داده است. تعیین است که این حرف ها حرف رقیب است و به این شکل می خواهند از ایشان انتقام بگیرند.

نعمتی ادامه داد: طبیعتا اگر آقای لاریجانی تصمیمی در خصوص حضور یا عدم حضور در انتخابات گرفته باشد یا باید خودش آن را اعلام کند یا دفترش و یا نزدیکانش، من تا امروز حرف نیامدن از ایشان نشنیده ام و ایشان هیچ تصمیمی برای نیامدن در انتخابات مجلس نگرفتند.

وی درباره احتمال تغییر حوزه انتخابیه علی لاریجانی در انتخابات دور یازدهم مجلس نیز گفت: ایشان بعید است که از تهران یا آمل کاندیدا گردد به هر حال آقای لاریجانی عالم زاده است و اگر بخواهد در انتخابات حضور یابد از قم کاندیدا می گردد.

نعمتی درباره بعضی برآورد ها مبنی بر احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: این موضوع منافاتی با این که ایشان در انتخابات مجلس آینده حضور پیدا کند، ندارد. خیلی ها هستند که می خواهند به مجلس بیایند و بعد از آن رئیس جمهور شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1445

به "تصمیم لاریجانی برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری چه خواهد بود؟ ، واکنش نعمتی به شایعات در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم لاریجانی برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری چه خواهد بود؟ ، واکنش نعمتی به شایعات در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید