تردد در آزادراه همت-کرج از 29 اسفند

به گزارش مجله هاستفا، وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق اعلام رئیس جمهوری امکان تردد در آزادراه همت-کرج از روز پنج شنبه 29 اسفند برقرار می گردد و مردم می توانند از پس فردا در این آزادراه تردد نمایند.

تردد در آزادراه همت-کرج از 29 اسفند

به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح قطعات دو و سه آزادراه همت-کرج که صبح امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد، پیشاپیش سال نو را به ملت ایران تبریک گفت و اظهار کرد: یکی از رنج های دائمی مردم ایران ترافیک سنگین اتوبان تهران-کرج و کرج-قزوین بوده و از تمام وزرا و مسئولینی که زحمت کشیددند تا این پروژه به ثمر نشست تشکر و قدردانی می گردد.

وی اضافه کرد: قطعه یک آزادراه تهران-کرج در سال 91 به بهره برداری رسید و قطعات دو و سه به طول 9.6 کیلومتر از پس فردا قابل عبور و مرور برای مردم خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شهرداری کرج تعهد نموده که کنار گذر شمالی کرج را به صورت آزادراه تکمیل کند گفت: این پروژه نیز سهم بالایی در کاهش ترافیک و زمان سفر خواهد داشت.

وی یادآور شد: آزادراه همت-کرج در 1.5 سال گذشته 30 درصد پیشرفت و بیش از 100 معارض داشته است که با همت استانداران و ادارات کل راه و شهرسازی مشکل معارضان به عنوان علت اصلی طولانی شدن زمان پروژه رفع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3218

به "تردد در آزادراه همت-کرج از 29 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در آزادراه همت-کرج از 29 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید