تامین و توزیع لاستیک خودرو در استان سمنان لازم است

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، حشمت الله عسگری بعدازظهر سه شنبه در نشست تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری ضمن بیان اینکه اتخاذ تدابیر لازم برای خودکفایی در تامین و توزیع لاستیک لازم است، ابراز داشت: یکی از راه های مطلوب در این حوزه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که باید کوشش کرد تا سرمایه گذاران در این مقوله ورود نمایند.

تامین و توزیع لاستیک خودرو در استان سمنان لازم است

وی اضافه نمود: ضمن تامین نهاده ها به دنبال تسهیل شرایط حمل ونقل نهاده های بخش کشاورزی نیز هستیم تا به این منظور بتوانیم در بخش فراوری از بهره برداران حمایت کنیم.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه در مصوبه قبلی مقرر شد تا از ابتدای آبان ماه قیمت نان در استان افزایش پیدا کند، ابراز داشت: در حال حاضر همراه با افزایش وزن چانه، قیمت هر عدد نان لواش دو هزار ریال، نان بربری به پنج هزار ریال و نان تافتون به سه هزار و 500 ریال رسید که با توجه به این افزایش نظارت بر نانوایی ها افزون خواهد شد.

عسگری بابیان اینکه نانوایی ها موظف به ارائه خدمات کیفی ضمن رعایت چانه و قیمت نان هستند، توضیح داد: خوشبختانه با رصد در بازار مسئله ای از نظر تامین موارد اولیه وجود ندارد و 800 نانوایی استان به صورت دائم رصد می گردد.

وی در خصوص توزیع گوشت گرم و منجمد در استان نیز اضافه نمود: هماهنگی های لازم برای توزیع این اقلام نیز اجرا شده است که بااطلاع رسانی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 19

به "تامین و توزیع لاستیک خودرو در استان سمنان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین و توزیع لاستیک خودرو در استان سمنان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید