بیماران کرونایی با فشار خون بالا بیشتر در معرض مرگ قرار دارند

به گزارش مجله هاستفا، مطالعه جدیدی که در ژورنال قلب اروپا منتشر شده است نشان می دهد بیماران کرونایی که فشار خون بالا دارند، بیشتر از دیگر افراد در معرض مرگ قرار دارند.

بیماران کرونایی با فشار خون بالا بیشتر در معرض مرگ قرار دارند

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از سی ان ان، یک مطالعه جدید بین المللی نشان داد، بیماران مبتلا به کرونا با فشارخون بالا، نسبت به دیگر بیماران، دو برابر بیشتر در معرض مرگ قرار دارند.

تا به امروز اثبات شده که فشارخون بالا خطر ابتلا به علائم کرونا را بدتر می نماید، اما مطالعه جدید که در مجله قلب اروپا منتشر شده، نشان می دهد این خطر چقدر بدتر است.

یک تیم بین المللی از محققان به سرپرستی فی لی و لینگ تائو از بخش قلب و عروق بیمارستان شجینگ Xian چین سوابق 2هزار و 866 بیمار تحت درمان در ووهان را موردبررسی قرار دادند.

نتایج نشان داد کمتر از 30٪ آن ها فشارخون بالا داشتند. این تیم در بیانیه ای خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از آغاز درمان بیماری COVID-19 در اوایل فوریه در ووهان، متوجه شدیم تقریباً نیمی از بیمارانی که فوت کردند فشارخون بالا دارند، که نسبت به کسانی که فقط علائم خفیف COVID-19 دارند، درصد بسیار بالاتری داشتند.

این تیم دریافت که 4٪ از بیماران مبتلا به فشارخون بالا، در مقایسه با 1.1٪ از بیماران فاقد فشارخون، فوت نموده اند.

همچنین تعیین شد 9.7٪ بیمارانی که مصرف داروهای فشارخون خود را متوقف نموده بودند فوت کردند.

4112/

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4174

به "بیماران کرونایی با فشار خون بالا بیشتر در معرض مرگ قرار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران کرونایی با فشار خون بالا بیشتر در معرض مرگ قرار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید