بند Wristcam برای افزودن دوربین دوگانه به اپل واچ معرفی گردید

به گزارش مجله هاستفا، شرکت Ari Roisman پس از چهار سال کوشش بالاخره توانست بند مخصوص اپل واچ با نام Wristcam را با بهره مندی از دو دوربین به فراوری برساند.

بند Wristcam برای افزودن دوربین دوگانه به اپل واچ معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،Wristcam از دو دوربین بهره می برد. دوربین 8 مگاپیکسلی برای تصویربرداری ویدیویی با رزولوشن 1080 و عکاسی با رزولوشن 4K در کنار دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، بند مخصوص اپل واچ را به گجتی متفاوت در بازار تبدیل نموده اند.

Wristcam که قبلا CMRA نامیده می شد، تصاویر را روی نمایشگر ساعت هوشمند نشان داده و از یک باتری داخلی بهره می برد که امکان یک روز شارژدهی را به آن می دهد.

مسائل طراحی CMRA باعث شد توسعه بند مخصوص اپل واچ در حدود چهار سال طول بکشد و درنهایت شرکت Ari Roisman بند جدید را رونمایی کرد.

کاربران با فشردن کلید روی بند می توانند با یاری بند جدید عکاسی و فیلمبرداری نمایند. امکان همگام سازی تصاویر و ویدیوها با گوشی آیفون وجود دارد و به وسیله کابل شارژر نیز می توان عکس ها و ویدیوها را از حافظه 8 گیگابایتی آن خارج کرد.

دوربین با ساعت به وسیله بلوتوث با مصرف انرژی پایین یا (BLE) و با آیفون به وسیله بلوتوث 4.2، 5.0 و Wi-Fi متصل می گردد. Wristcam با وزنی در حدود 23 گرم، تقریبا نصف سبک ترین ساعت هوشمند اپل وزن دارد.

بند اپل واچ در رنگ های مشکی، خاکستری، خاکی، قرمز و گل بهی به بازار عرضه می گردد. هر دو دوربین از فلش LED بهره می برند که به کیفیت تصویربرداری یاری می نماید. بند اپل واچ با یک دکمه چند منظوره کنترل می گردد.

براساس اعلام مدیر عامل شرکت Ari Roisman، بند مستقیما با آیفون سینک می گردد اما اشتراک گذاری هر عکس به صورت مستقیم از ساعت حدود 20 ثانیه طول می کشد. در حال حاضر هنوز امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوها به صورت مستقیم از ساعت هوشمند فعال نشده است ولی این قابلیت در بروزرسانی های بعدی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

شرکت Ari Roisman در حدود 10 هزار بند اپل واچ دارای دوربین را پیش فروش نموده است و تا خاتمه تعطیلات سال نو میلادی این کاربران می توانند بند اپل واچ را دریافت نمایند. بعضی از این کاربران در حدود چهار سال قبل برای خرید این بند اقدام نموده اند؛ اما شرکت فراوری نماینده اعلام نموده خریداران در صورت تمایل می توانند هزینه پرداخت شده را پس بگیرند.

Wristcam در وب سایت شرکت با قیمت 299 دلار به فروش می رسد. البته در حال حاضر تنها امکان پیش سفارش و رزرو خرید وجود دارد. انتظار می رود ماه مارس 2021 بند اپل واچ به دست کاربران برسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6060

به "بند Wristcam برای افزودن دوربین دوگانه به اپل واچ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بند Wristcam برای افزودن دوربین دوگانه به اپل واچ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید