برگزاری دوره آموزشی سمن ها با موضوع مطبوعات و اطلاع رسانی

به گزارش مجله هاستفا، رضا حجتی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه 80 نفر از اعضای منتخب تشکل های مردم نهاد سراسر کشور در دوره توانمندسازی سمن ها با موضوع مطبوعات و اطلاع رسانی شرکت دارند، افزود: کارگاه های تخصصی برای اعضای منتخب سمن های جوانان سراسر کشور با هدف دانش افزایی و ارتقای مهارت و در نهایت توان افزایی، هر ماه به میزبانی یک استان برگزار می شود و اعضای منتخب تشکل های مردم نهاد از کل کشور در این دوره ها شرکت می کنند.

برگزاری دوره آموزشی سمن ها با موضوع مطبوعات و اطلاع رسانی

وی ادامه داد: طبیعی است که سمن ها در آغاز فعالیت توانمندی بالایی ندارند و به عنوان نهاد متولی جوانان، موظفیم مجموعه توانمندی های سمن ها را افزایش دهیم که فلسفه تشکیل سازمان ملی جوانان سابق و پس از آن معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه مشارکت های اجتماعی، بالا بردن همین توانمندی هاست.

حجتی افزود: دانش افزایی، ارتقای مهارت و تعامل و تبادل افکار و نظریات در کنار هم افزایی و تمرین و ممارست که در این دوره ها شکل می گیرد، در افزایش کارایی سمن های جوانان بسیار موثر است.

ارائه آموزش های تخصصی به سمن ها در حوزه فعالیت

مدیرکل مشارکت های اجتماعی معاونت جوانان وزارت ورزش با تاکید بر اینکه آموزش در حوزه کارگاه های آموزشی به صورت دو طرفه ارائه می شود، گفت: آموزش در سطح عمومی شامل آموزش های پایه مثل کار گروهی، برقراری ارتباط موثر و خلاقیت حل مساله است و صورت کلی تمامی آموزش های پایه در زمینه های ارتباطی و ادراکی را در بر می گیرد اما آموزش های تخصصی مرتبط است با موضوع فعالیت سمن ها. به عنوان مثال سمن های محیط زیستی آموزش های خاص محیط زیستی و سمن های گردشگری آموزش های تخصصی در همین حوزه را دریافت می کنند.

وی افزود: مربیان دوره های تخصصی افرادی با تجربه و دارای مدارک بین المللی هستند که در یک پنل 3 روزه از امروز تا پنج شنبه 17 دی ماه، آموزش های لازم را به مدت 20 ساعت در زمینه مطبوعات و اطلاع رسانی به اعضای منتخب سمن ها ارائه می دهند. این دوره به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2918

به "برگزاری دوره آموزشی سمن ها با موضوع مطبوعات و اطلاع رسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی سمن ها با موضوع مطبوعات و اطلاع رسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید