بخش اول گفت وگو با قهرمان اهوازی پارا المپیک، وقتی نذر امام رضا(ع) قهرمان دنیا می سازد

به گزارش مجله هاستفا، گروه استان ها- افتخار آفرینی بانوی معلول اهوازی در رقابت های پارالمپیک توکیو 2020، باعث موجی از شور و شعف در دل هم شهری های این بانوی قهرمان شد که وی همت بلند، توکل به خدا و اتکا به خود و بعلاوه یاری خانواده را اصلی ترین عامل کسب این افتخار می داند.

بخش اول گفت وگو با قهرمان اهوازی پارا المپیک، وقتی نذر امام رضا(ع) قهرمان دنیا می سازد

به گزارش خبرنگاران از اهواز، هاشمیه متقیان، دختر اهوازی که در رقابت های پارالمپیک توکیو 2020 در رشته دومیدانی ضمن کسب نشان طلا و شکستن رکورد دنیا در ماده پرتاب نیزه بخش بانوان، موجی از شادی و شور را در دل خانواده، دوستان و همشهریان خود زنده کرد که نشان از همت بلند این بانوی قهرمان خوزستانی است.

در این راستا، تعدادی از خبرنگاران خبرنگاران در اهواز، با حضور در منزل این بانوی قهرمان خوزستانی، ضمن تقدیر از افتخارآفرینی این بانوی پهلوان، پای سخنان و صحبت های او نشستند.

در این گفت وگو، هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک در رشته دومیدانی ماده پرتاب نیزه در بخش بانوان، ضمن تشریح بخشی از گذشته خود و علت معلولیت که به علت تزریق اشتباه واکسن فلج اطفال و معلولیت کامل او شد ولی در ادامه با نذر گوشواره های دختر به امام رضا، معلولیت کامل به معلولیت یک پا کاهش پیدا می نماید و با عزم و اراده پولادین معلولیت را تبدیل به فرصت کرد.

بخش اول گفت وگو خبرنگاران با هاشمیه متقیان را در ویدئویی زیر می توانید مشاهده کنید.

331، ع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8559

به "بخش اول گفت وگو با قهرمان اهوازی پارا المپیک، وقتی نذر امام رضا(ع) قهرمان دنیا می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش اول گفت وگو با قهرمان اهوازی پارا المپیک، وقتی نذر امام رضا(ع) قهرمان دنیا می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید