بازار داغ خفت گیری بازیگران؛ چاقو خوردن وحید آقاپور در خیابان

به گزارش مجله هاستفا، متأسفانه شبِ گذشته ساعت 10 و نیم شب، وحید آقاپور دچار حمله از سویِ خفت گیر هایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است.

بازار داغ خفت گیری بازیگران؛ چاقو خوردن وحید آقاپور در خیابان

به گزارش تسنیم، چند روز پیش خبری از محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون آمد که دزدان می خواستند در خیابان از او سرقت نمایند.

او خودش ماجرا را این گونه تعریف کرد: ساعت 11 و ربع شب، موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود و من فقط در تاریکی شب، تیزی هایشان را می دیدم که برق می زد. مرا هم شناختند و یکی از آن ها پرسید تویی؟! گفتم گوشی من ارزشی ندارد، اما شماره هایش برایم مهم اند و اگر مردانگی دارید این را نبرید. چهارصد و خرده ای پول داشتم که آن را دادم و یکی از آن ها گفت شانس آوردی که دوستت داریم. آخرش هم اتفاقی افتاد که نمی دانستم بخندم یا گریه کنم؛ برگشتند و 50 هزار تومان از آن پول را پس دادند که بتوانم به خانه بروم. من تا به حال چهار مرتبه مورد سرقت واقع شده ام و هیچ باری هم پولم برنگشته است و در این شرایط که همه مان تجربیاتی در موردش داریم چطور می توانم با بازی در سریال های طنز مردم را بخندانم؟!

حالا نوبت به وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون رسیده است. او را با برنامه ممیزی فضای شبکه نمایش خانگی بیشتر می شناسیم؛ اما در فضایِ سینما و تئاتر بازی های خوبی از او سراغ داریم. در برگ اول شبکه آی فیلم کنار آشا محرابی و ایوب آقاخانی او قسمت هایی از کتابی را برای مخاطبین می خواند.

متأسفانه شبِ گذشته ساعت 10 و نیم شب، دچار حمله از سویِ خفت گیر هایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است. او به خبرنگار گفت که حالش بهتر است، اما زخمِ عمیقی دارد که بخیه شده و پس از بستری شدنِ چند ساعته در بیمارستان رسول اکرم (ص) به منزل منتقل شده است.

او می گوید: من رفتم به کسی یاری کنم که از او خفت گیری می شد، این بلا را به سرمن آوردند. موضوع این است دزدان اخیراً احساس می نمایند کیفرخواستی در انتظارشان نیست و از تلاشگران نیروی انتظامی درخواست داریم که با شدّت و عدّت بیشتری با دزدِ خیابانی برخورد نمایند که واقعاً این خفت گیری ها و سرقت ها بیشتر هم شده است.

آقاپور در توضیحات بیشتری گفته است که بعد از اجرای نمایشِ باغ این رخ داده است. خوشبختانه آسیبِ جدّی به عصب و تاندون دستش وارد نشده و بهبودی دستش زمان بر خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10411

به "بازار داغ خفت گیری بازیگران؛ چاقو خوردن وحید آقاپور در خیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار داغ خفت گیری بازیگران؛ چاقو خوردن وحید آقاپور در خیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید