انگلیس: تست های جدید کرونا، سرعت بیماریابی را افزایش می دهد

به گزارش مجله هاستفا، مت هنکاک وزیر بهداشت انگلیس روز دوشنبه گفت که تست های تازه 90 دقیقه ای، دستیابی کشورش را به توانایی اجرای روزانه نیم میلیون آزمایش ویروس کرونا تا سرانجام اکتبر، سریع تر و ساده تر می نماید.

انگلیس: تست های جدید کرونا، سرعت بیماریابی را افزایش می دهد

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن؛ هنکاک اضافه نمود: میلیون ها بسته تست کووید - 19 که می تواند ویروس کرونا را در مدت 90 دقیقه تشخیص و ردیابی کند، در ماه های آینده برای بالابردن ظرفیت به بیمارستان ها، آسایشگاه ها و آزمایشگاه های تشخیص پزشکی در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

این بسته ها شامل پنج میلیون و 800 هزار تست دی ان ای و 450 هزار پد نمونه برداری اجرای تست است.

به گفته هنکاک، انگلیس در جهت اجرای روزانه نیم میلیون تست تا انتها اکتبر واقع شده است، اما تا آن هنگام فناوری هایی مانند اینها، رسیدن به این هدف را تسهیل می نماید.

به گزارش ایرنا؛ به رغم دانسته های ناچیز بشر در برابر نادانسته های ویروس عجیب کرونا، رقابت دنیا در رقابت دستیابی و فراوری دارو و واکسن کووید-19 و امیدها برای ریشه کن شدن این بیماری از یک سو و نگرانی ها از احتمال توزیع ناعادلانه این واکسن میان کشورهای مختلف از سوی دیگر، به چالش سیاسی دولتمردان و دغدغه ملت ها تبدیل شده است.

با گذشت حدود هفت ماه از ثبت نخستین موارد ابتلا به کووید-19 در دنیا، ناشناخته های ویروس عجیب کرونا هنوز برای ما بسیار است؛ اینکه چرا تاثیر آن بر مردان بیشتر است، چرا علائم بیماری در بچه ها خفیف تر است، آیا پادتن های افراد مبتلا پس از بهبودی موجب ایمنی آن ها می گردد یا خیر، آیا ایده مصونیت گروهی در مقابل این بیماری همه گیر عملی است یا خیر، آیا ایمنی پس از واکسن 100 درصد است، آیا واکسن کرونا مثل واکسن آنفلوانزا هر سال باید تکرار گردد و صدها سوال دیگر که ذهن پرسشگر پژوهشگران در سراسر دنیا به دنبال یافتن پاسخ های آنان است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4720

به "انگلیس: تست های جدید کرونا، سرعت بیماریابی را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس: تست های جدید کرونا، سرعت بیماریابی را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید