امکان بازگرداندن شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد وجود ندارد ، برگزاری کلاس های مجازی بدون هیچ مسئله ای

به گزارش مجله هاستفا، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امکان حذف ترم تحصیلی و بازگرداندن شهریه به دانشجویان در دانشگاه آزاد وجود ندارد.

امکان بازگرداندن شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد وجود ندارد ، برگزاری کلاس های مجازی بدون هیچ مسئله ای

حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد به صورت مجازی و بدون هیچ مسئله ای در حال برگزاری است، گفت: کلاس های آموزشی مجازی دانشگاه آزاد با تدابیری که اندیشیده شده و با همکاری اساتید و دانشجویان به صورت منظم درحال برگزاری است.

وی افزود: زمانی که کلاس های آموزشی برگزار می گردد احتیاج به حذف درس ویا حذف ترم نیست و این امکان در دانشگاه آزاد وجود ندارد.

سخنگوی دانشگاه آزاد افزود: کلاس های تئوری در حال برگزاری است و با عادی شدن شرایط و بازگشائی مجدد دانشگاهها، کلاس های عملی برگزار خواهد شد و زمان تابستان نیز به این ترم آموزشی افزوده می گردد. ترتیبی اندیشیده شده که دانشجویان حتی با موبایل نیز می توانند در کلاس های مجازی شرکت نمایند و هیچ دانشجویی از این لحاظ مشکل ندارد.

حیدری افزود: علاوه بر این امکان عودت شهریه به دانشجویان وجود ندارد چرا که دانشگاه آزاد یک نهاد خصوصی است و باید حقوق اساتید و کارکنان را از محل همین شهریه ها تامین کند.

سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه داد: تمام جهان به این ویروس مبتلا شده و هیچ کشوری آموزش های خود را تعطیل نکرده است و باید همه یاری کنیم که کشور دچار مشکل نگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3520

به "امکان بازگرداندن شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد وجود ندارد ، برگزاری کلاس های مجازی بدون هیچ مسئله ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان بازگرداندن شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد وجود ندارد ، برگزاری کلاس های مجازی بدون هیچ مسئله ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید