افزایش رشته های کاردانی علمی کاربردی، 13 بهمن آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، کد رشته محلهای جدید به پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی برای بهمن ماه سال 1397 اضافه شد.

افزایش رشته های کاردانی علمی کاربردی، 13 بهمن آخرین مهلت ثبت نام

پذیرش دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه سال 1397 در سال 97 برای بار دوم تمدید شده است و داوطلبان تا شنبه 13 بهمن 97 فرصت دارند که با مراجعه به مراکز نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اصلاحات مربوط به بعضی از کد رشته محلها و مراکز آموزشی در اطلاعیه 10 بهمن ماه 97 منتشر شده است و متقاضیان می توانند ضمن مراجعه به اطلاعیه سازمان سنجش از رشته محل های جدید و اصلاحات مربوط به کد رشته محل های موسسات آموزشی آگاه شوند.

این پذیرش بر اساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش 12 دی ماه 97 صورت می گیرد.

علاقمندان به تحصیل در رشته های تحصیلی دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه سال 1397، (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مهر ماه و یا مرحله تمدید پذیرش تکمیل ظرفیت مهرماه ثبت نام نموده و یا ننموده اند) می توانند در این دوره شرکت نمایند.

این کدرشته ها فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید پذیرش ثبت نام در مهر ماه سال 1397 را در بر می گیرد و شامل رشته محل هایی که ظرفیت آنها تکمیل شده، نخواهد بود.

تمامی متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله دبیرستان و یا هنرستان) حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 97 باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 76

به "افزایش رشته های کاردانی علمی کاربردی، 13 بهمن آخرین مهلت ثبت نام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش رشته های کاردانی علمی کاربردی، 13 بهمن آخرین مهلت ثبت نام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید