افتتاح مجتمع بزرگ اقامتی، تفریحی و گردشگری آزادی باقری یاسوج

به گزارش مجله هاستفا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مجتمع بزرگ اقامتی، تفریحی و گردشگری آزادی باقری یاسوج در چند روز آینده خبر داد.

افتتاح مجتمع بزرگ اقامتی، تفریحی و گردشگری آزادی باقری یاسوج

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی روز شنبه 18 اردیبهشت 1400 در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: کارهای ساختاری و فیزیکی این پروژه به اتمام رسیده و در حال حاضر آماده بهره برداری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: با افتتاح این پروژه بسیاری از مسائل حوزه گردشگری استان برطرف خواهد شد.

صفایی ادامه داد: این مجتمع عظیم گردشگری با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و حمایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در شهر یاسوج احداث شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این مجتمع عظیم با دارا بودن چهارده بخش، با مدرن ترین مصالح روز دنیا ساخته شده و در تمام بخش های آن از مجهزترین و بروزترین وسایل استفاده شده است.

صفایی بیان نمود: برای رفاه حال گردشگران و مردم در این مجتمع عظیم اقامتی، تفریحی و گردشگری سوئیت های اقامتی مجهز، رستوران، کافی شاپ، ورزش های رزمی، سالن بدن سازی، کشتی، بوکس، بیلیارد، استخر، ایروبیک بانوان، شهربازی و سالن همایش و دو آشیانه پرواز ساخته شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7551

به "افتتاح مجتمع بزرگ اقامتی، تفریحی و گردشگری آزادی باقری یاسوج" امتیاز دهید

1 کاربر به "افتتاح مجتمع بزرگ اقامتی، تفریحی و گردشگری آزادی باقری یاسوج" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مجتمع بزرگ اقامتی، تفریحی و گردشگری آزادی باقری یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید