اسفند؛ مهلت ثبت نام در کاروان های حج 99، ودیعه گذاران اقدام کنند

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/گیلان مدیر حج و زیارت گیلان از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع خواست نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و گفت: اسامی و مشخصات کاروان ها برای انتخاب و ثبت نام در دهه اول اسفندماه امسال اعلام خواهد شد.

اسفند؛ مهلت ثبت نام در کاروان های حج 99، ودیعه گذاران اقدام کنند

حسن فعال در گفت وگو با خبرنگاران، از فراخوان دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان ویژه تشرف به حج تمتع سال 1399 است.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع 99، افزود: سازمان حج و زیارت برای حضور حجاج کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه ریزی لازم را در دستور کار دارد لذا از دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع تا تاریخ 15 اردیبهشت 1386 می خواهیم چنانچه تا به امروز اقدام به به روزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده اند، با مراجعه به سامانه https://reserve.haj.ir اقدام و کد پیگیری دریافت کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه زمان بندی و نحوه مراجعه اولویت های مذکور و اسامی و مشخصات کاروان ها برای انتخاب و ثبت نام در دهه اول اسفندماه امسال اعلام خواهد شد، گفت: در صورت عدم انتخاب و ثبت نام در کاروان ها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، اولویت های ذخیره یعنی اولویت های نیمه اول اردیبهشت سال 1386 به بعد به صورت روزشمار فراخوان خواهند شد.

فعال شرح داد: کلیه دارندگان قبوض ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع با مراجعه به سامانه رزرو حج نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گیلان در حج تمتع امسال 469 زائر داشت، گفت: کاروان های گیلان در حج تمتع 98 مدینه قبل بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2723

به "اسفند؛ مهلت ثبت نام در کاروان های حج 99، ودیعه گذاران اقدام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسفند؛ مهلت ثبت نام در کاروان های حج 99، ودیعه گذاران اقدام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید