استیلی: سرمربی جوانان هفته آینده انتخاب خواهد شد، منصوریان پاسخی به نبی نداد

به گزارش مجله هاستفا، عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم جوانان تاکید نمود این اتفاق تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

استیلی: سرمربی جوانان هفته آینده انتخاب خواهد شد، منصوریان پاسخی به نبی نداد

به گزارش خبرنگاران، حمید استیلی در مورد برگزاری جلسه این کمیته برای انتخاب سرمربی تیم جوانان گفت: آقای معینی هم به کمیته اضافه شدند تا در مورد سرمربی تیم جوانان صحبت کنیم. هنوز به جمع بندی نرسیدیم و نمی توانم اسمی بیاورم، اما گزینه های خوبی برای تیم جوانان داریم. ملاک بندی اجرا شده است و باز روز شنبه باید جلسه بگذاریم و روز یکشنبه با دبیرکل در این خصوص جلسه داریم.

وی در مورد اینکه آیا هفته آینده سرمربی انتخاب خواهد شد، گفت: احتمالاً هفته آینده انتخاب نهایی خواهد شد، چون زمان نیست و تیم مهر ماه باید در مسابقات شرکت کند. نباید کار عقب بیافتد.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا حضور کریم باقری ارتباطی با مسئله انتخاب سرمربی جوانان داشته است، گفت: خیر، کریم باقری با ما جلسه نداشت و جلسه او با آقای نبی و در ارتباط با تیم ملی بود.

استیلی درباره اینکه آیا علیرضا منصوریان جدی ترین گزینه سرمربیگری جوانان بوده و محمود فکری هم جزو گزینه هاست یا نه، گفت: بله منصوریان هم جز گزینه ها بود اما هنوز هیچ جوابی به آقای نبی ندادند. با محمود فکری صحبتی انجام ندادیم چون او تیم دارد و در کل حدودا هفت، هشت اسم مطرح است که امیدوارم با یک جمع بندی بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

وی در مورد زمان برگزاری اردوهای تیم جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اینکه آیا برنامه ریزی با فدراسیون خواهد بود یا سرمربی جدید باید برنامه بدهد، گفت: زمان اردوهای تقریباً تعیین است و با توجه به مسئله کرونا و این اردوها هم باید برگزار گردد چون بدون اردو نمی توانیم بازیکنان را روانه مسابقات کنیم. اولین مسئله این است که اول سرمربی انتخاب گردد و اگر روز یکشنبه به جمع بندی برسیم و سرمربی را انتخاب کردیم که هیچ، اما اگر این کار انجام نشد با یاری مربیان تیم جوانان اردوها را شروع خواهیم کرد تا سرمربی معرفی گردد.

استیلی در خاتمه در مورد اینکه آیا مربی خارجی جز گزینه ها هست یا نه، اعلام نمود: نه، اصلاً نام هیج مربی خارجی در بین گزینه ها نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4442

به "استیلی: سرمربی جوانان هفته آینده انتخاب خواهد شد، منصوریان پاسخی به نبی نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: سرمربی جوانان هفته آینده انتخاب خواهد شد، منصوریان پاسخی به نبی نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید