استراماچونی به دنبال جدایی از استقلال نیست

به گزارش مجله هاستفا، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استراماچونی در تبادل نظر با مدیرعامل باشگاه اعلام نموده به دنبال جدایی از استقلال نیست و مصاحبه های خود در رسانه های ایتالیایی را هم تایید ننموده است.

استراماچونی به دنبال جدایی از استقلال نیست

به گزارش، اسماعیل خلیل زاده روز دوشنبه گفت: پس از این که احمد سعادتمند از هیات مدیره استقلال استعفا کرد و این استعفا مورد پذیرش وزیر ورزش و جوانان نهاده شد سایر اعضا تصمیم گرفتند من را به عنوان رییس جدید هیات مدیره انتخاب نمایند.

وی اضافه کرد: عضو پنجم هیات مدیره باشگاه استقلال به زودی و از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد تا تعداد نفرات هیات مدیره استقلال تکمیل گردد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: دیروز سه میلیارد تومان از پیش قرارداد های فصل جاری مربیان و بازیکنان استقلال پرداخت شد و ظرف روز های آینده نیز سه میلیارد دیگر به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد تا بخشی از مطالبات اعضای تیم را بدهیم.

خلیل زاده توضیح داد: این درست که استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به پیروزی نرسیده است، اما این تیم آینده خوبی پیش رو دارد و به طور حتم در ادامه راه با نتایج خوبی که کسب می نماید خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم مطرح می نماید.

وی تاکید نمود: دیروز فتحی در محل تمرین استقلال حاضر شد و با استراماچونی به صحبت پرداخت. متاسفانه بعضی حاشیه ها در روز های اخیر مطرح شده است که واقعیت ندارد. استراماچونی در گفت و گویی که با مدیرعامل استقلال داشت خاطرنشان کرد یادداشتی برای رسانه های ایتالیایی ننوشته و هیچگونه مصاحبه ای نکرده است.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در انتها گفت: هنوز تا شهرآورد دو بازی باقیمانده است بازیکنان استقلال از حساسیت این بازی باخبر هستند و نهایت تلاششان را به کار خواهند بست تا بهترین نتیجه را برابر رقیب خود به دست آورند.

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 285

به "استراماچونی به دنبال جدایی از استقلال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی به دنبال جدایی از استقلال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید