از اردیبهشت درگیر شرایط سخت مالی خواهیم شد

به گزارش مجله هاستفا، عضو شورای موتلفه اسلامی گفت: از اردیبهشت ماه درگیر یک شرایط سخت مالی خواهیم شد.

از اردیبهشت درگیر شرایط سخت مالی خواهیم شد

یحیی آل اسحاق عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار، گفت: ما از اردیبهشت ماه درگیر یک شرایط سخت مالی خواهیم شد؛ رکود مالی که به دلیل کرونا در کشور ایجاد شده است، مسائلی را در کشور به وجود خواهد آورد.

او اضافه کرد: کالا هایی که در شب عید به فروش نرفت به عنوان مرجوعی به کارخانجات باز خواهند گشت؛ چک های برگشتی، تعهدات و قرارداد ها دچار مشکل خواهند شد.

آل اسحاق عنوان نمود: پس از فروکش کردن بحران کرونا، یک شرایط ویژه مالی پسا کرونایی پیش خواهد آمد که دولت باید با پیش بینی این شرایط برای آن برنامه ریزی داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی توضیح داد: بخشی از تمهیدات دولت مانند تمهیل بدهی های مالیاتی یا موارد مرتبط با تامین اجتماعی و تسهیلات بانکی و مواردی از این دست برای شرایط پسا کرونا در حال اجرا بوده و مقدماتی برای قرار دریافت در آن شرایط انجام داده است.

او در ادامه گفت: رئیس جمهور که ریاست ستاد مقابله با کرونا را دارد باید از الان گروه، نهاد یا مجموعه ای را برای شرایط بعد از بحران بیماری کرونا در نظر داشته باشد تا در آن مجموعه با برنامه ریزی های مناسب بتوانند تدابیر مناسبی را اتخاذ نمایند.

آل اسحاق با اشاره به ویژگی های این مجموعه عنوان نمود: پیش بینی می گردد در جلساتی که دولت در این خصوص برگزار می نماید، صندلی این موضوع و هزینه های آن را در ردیف بودجه، آثار مالی آن در بخش خصوصی، تجارت، خدمات، روابط بین الملل زندگی مردم و جوانب دیگر را در نظر گرفته گردد و با همکاری مجلس آینده به برطرف آن ها پرداخته گردد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خاتمه بیان کرد: موضوعاتی مانند مشکل بودجه، بیکاری، معیشت مردم، صندوق های بازنشستگی دارای مسائل تاریخی و ریشه ای هستند که مجلس یازدهم باید در خصوص آن فکر کند و به حل آن ها بپردازد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3428

به "از اردیبهشت درگیر شرایط سخت مالی خواهیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اردیبهشت درگیر شرایط سخت مالی خواهیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید