مقرون به صرفه ترین دوربین فول فریم کانن معرفی گردید

به گزارش مجله هاستفا، دیجیاتو نوشت: دوربین کانن EOS R8 با قابلیت فیلمبرداری 4K 60p و فوکوس اتوماتیک Dual Pixel گزینه ای مناسب برای عکاسی با بودجه کم است.

مقرون به صرفه ترین دوربین فول فریم کانن معرفی گردید

کانن امروز محصول جدیدی را به زیست بوم دوربین های خود افزود که EOS R8 نام دارد و مقرون به صرفه ترین دوربین فول فریم تاریخ این شرکت محسوب می گردد. این دستگاه با توجه به مشخصاتی که دارد، می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که بودجه زیادی برای خرید دوربین ندارند.

کانن EOS R8 می تواند در حالت شاتر الکترونیکی پرده اول با نرخ 8 فریم بر ثانیه و در حالت شاتر الکترونیکی معمولی، با نرخ 40 فریم بر ثانیه تصویربرداری کند. این دوربین در هر عکاسی می تواند 100 فایل C-RAW+JPEG را روی یک کارت حافظه UHS-II ثبت کند. سیستم فوکوس اتوماتیک هم با فناوری Dual Pixel قادر است با یاری هوش مصنوعی افراد، حیوانات و وسایل مختلف را شناسایی کند.

مشخصات فنی دوربین کانن EOS R8

با EOS R8 می توانید فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و نمونه برداری 6K داشته باشید. در حالت فول اچ دی هم امکان فیلمبرداری با نرخ 180 فریم بر ثانیه وجود دارد. کانن ادعا می نماید که این دستگاه می تواند دو ساعت کامل به صورت پیوسته فیلمبرداری کند؛ اما اگر از 4K 60fps یا FHD 180fps بهره ببرید، این زمان به خاطر محدودیت های دما به حدود 30 دقیقه می رسد. کانن EOS R8 بعلاوه امکان فیلمبرداری 10 بیت HDR PQ را فراهم می نماید.

این دوربین در لنزهای سازگار از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد و بعلاوه به لرزشگیر دیجیتالی کانن مجهز شده است. از دیگر قابلیت های EOS R8 می توانیم به وجود درگاه microHDMI با پشتیبانی از حداکثر 4K 60p، درگاه میکروفون و هدفون، باتری LP-E17 و پشتیبانی از وب کم USB اشاره کنیم.

کانن EOS R8 یک نمایشگر چرخشی 3 اینچی با رزولوشن 1.62 میلیون نقطه ای دارد و بعلاوه برای نمایاب از صفحه ای با رزولوشن 2.36 میلیون نقطه ای بهره می برد. بدنه این دوربین از بهار 2023 با قیمت 1500 دلار عرضه می گردد. کانن برای این محصول یک لنز RF24-50 میلی متری f/4.5-6.3 IS STM را به صورت جداگانه با قیمت 300 دلار عرضه می نماید که می توانید آن را به صورت باندل با خود این محصول به قیمت 1700 دلار بخرید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11690

به "مقرون به صرفه ترین دوربین فول فریم کانن معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین دوربین فول فریم کانن معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید