احتمال اِعمال تعرفه بر کالاهای آمریکائی از سوی اروپا

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، قریب به اتفاق دولت های اتحادیه اروپا اعلام کردند که قاره سبز احتمالاً از هفته جاری تعرفه هایی را بر 4 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی از آمریکا وضع خواهند کرد.

احتمال اِعمال تعرفه بر کالاهای آمریکائی از سوی اروپا

با ما سفر کنید و با تورهای پاییزی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

یک دیپلمات اتحادیه اروپا که نخواست نامش فاش گردد درباره زمان اِعمال این تعرفه ها گفت: انتظار دارم سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری اجرایی شوند.

خبرگزاری مذکور به نقل از این دیپلمات اتحادیه اروپا در ادامه نوشت که انتظار می رود این تعرفه ها در جریان نشست وزرای بازرگانی اتحادیه اروپا اعمال شوند.

به گزارش اسپوتنیک،اتحادیه اروپا چند روز پیش از انتخابات آمریکا در نظر داشت تا گام بعدی در مناقشه 16 ساله فراآتلانتیک با آمریکا را بردارد، اما با درنظر دریافت اینکه چنین اقدامی ممکن است بر نتیجه انتخابات تأثیر بگذارد، آن را عقب انداخته بود.

این اقدام تنبیهی اتحادیه اروپا عکس العملی به وضع تعرفه بر کالاهای اتحادیه اروپا به ارزش 7.5 میلیارد دلار از سوی آمریکا در 29 اکتبر به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5671

به "احتمال اِعمال تعرفه بر کالاهای آمریکائی از سوی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اِعمال تعرفه بر کالاهای آمریکائی از سوی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید