اتهامات دموکرات ها به ترامپ

به گزارش مجله هاستفا، نمایندگان دموکرات با انتشار گزارش مفصلی رئیس جمهور آمریکا را به استفاده از دخالت خارجی برای پیروزی مجدد در انتخابات، لطمه زدن به امنیت ملی و کوشش بی سابقه برای جلوگیری از فعالیت های قانونی کنگره متهم کردند.

اتهامات دموکرات ها به ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه با انتشار گزارش 300 صفحه ای دونالد ترامپ را متهم کردند که با دخالت خارجی قصد پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری را داشته، به امنیت ملی ضربه زده و کوشش و کارزار بی سابقه ای را برای جلوگیری از اقدامات قانونی کنگره انجام داده است.

این اتهامات دموکرات ها می تواند پایه و اساس هرگونه طرح استیضاح رسمی ترامپ باشد. کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا همچنین ترامپ را به سوء استفاده از قدرت متهم نموده و اضافه نمود: ترامپ از یاری ارتش آمریکا استفاده نموده است تا رئیس جمهور اوکراین را برای انجام تحقیقاتی که در نهایت از نظر سیاسی به نفع وی تمام می گردد، تحت فشار قرار دهد.

دموکرات ها همچنین ترامپ را متهم نموده اند که در جهت تحقیقات مجلس نمایندگان کارشکنی نموده و حاضر به ارائه اسناد و مدارک لازم نشده و جلوی مشاوران و دستیاران ارشد کاخ سفید را برای حضور در نشست های استماع و شهادت گرفته است.

دولت ترامپ حاضر به همکاری با اعضای مجلس نمایندگان در مورد پرونده جنجالی اوکراین نشده و به مقام های سابق و فعلی دولت دستور داده است تا با درخواست احضاریه مجلس نمایندگان مخالفت نمایند.

یک افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم نموده است که یاری نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش نموده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1852

به "اتهامات دموکرات ها به ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهامات دموکرات ها به ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید