آرامستان های جدید تهران در کجا قرار دارند؟

به گزارش مجله هاستفا، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران به این پرسش پاسخ داد که آرامستان های جدید در کدام مناطق تهران احداث می شوند؟

آرامستان های جدید تهران در کجا قرار دارند؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زهرا صدراعظم نوری با اشاره به اتمام کار مطالعاتی برای جانمایی آرامستان های جدید پایتخت اظهار کرد: این اطلاعات در اختیار معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا (س) و همچنین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران قرار گرفته است.

وی شرح داد: با توجه به تحقیقات اجرا شده، فرایند بررسی مکان های جدید در کارگروه ویژه ای پیگیری می شود و در خصوص مکان آرامستان های جدید در تهران تصمیم گیری می شود و با تعیین شدن آرامستان های جدید، دفن در این مکان ها آغاز خواهد شد.

نوری گفت: تلاش می شود تا پایان این دوره از فعالیت مدیریت شهری، تکلیف آرمستان های جدید در پایتخت تعیین شود که البته در این زمینه عجله ای نداریم چرا که در حال حاضر محدویتی برای دفن اموات در بهشت زهرا (س) نداریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آرامستان های جدید در کدام مناطق تهران احداث خواهند شد، گفت: در این زمینه مکان های در شمال، غرب و شرق در دست بررسی است، ولی باید منتظر ماند تا برررسی ها به اتمام برسد و نتیجه اعلام شود.

وی گفت: با احداث آرامستان های جدید در پایتخت، فرایند پذیرش به صورت متمرکز از طریق سازمان بهشت زهرا (س) انجام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2622

به "آرامستان های جدید تهران در کجا قرار دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامستان های جدید تهران در کجا قرار دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید