گوشی گلکسی S10e سامسونگ نسخه پایدار اندروید 10 با One UI 2 را دریافت کرد

به گزارش مجله هاستفا، سامسونگ در حال کوشش برای به روزرسانی مبتنی بر اندروید 10 از One UI 2 خود در گلکسی S10 و S10 + خود در سراسر دنیا است. از امروز ، کاربران گلکسی S10e سامسونگ نیز نوع پایدار سیستم عامل مذکور را دریافت می نمایند.

گوشی گلکسی S10e سامسونگ نسخه پایدار اندروید 10 با One UI 2 را دریافت کرد

از وبلاگ مهدی آبادانی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این پکیج دارای حجم 1975 مگابایت است و تمام ویژگی های فانتزی One UI 2 است که این برند کره ای اوایل امسال تبلیغ نموده است.

شماره سریال به روزرسانی این نرم افزار G970FXXU3BSKO / G970FOXM3BSKO / G970FXXU3BSKL است و طبق مشاهدات ما ، در اروپا نیز این نسخه دریافت می گردد. این به روزرسانی حاوی پچ امنیتی مورخ 1 دسامبر 2019 است و گزارش به روزرسانی تمام ویژگی های جدید را فاش می نماید.

در به روزرسانی جدید اکنون تصاویر تاریک ، ابزارک ها و زنگ های تاریک در حالت تاریک فعال است. همچنین بعضی از تنظیمات رنگ برای محیط های روز و شب نیز وجود دارد.در طراحی کلی نیز تغییراتی وجود دارد. آیکون های برنامه واضح تر هستند ، انیمیشن ها هموارتر هستند و طرح بندی عناوین و دکمه ها بهینه شده اند. یکی از تغییرات عملکردی که سامسونگ معرفی نموده است حرکات ناوبری جدید است. برای مثال در حال حاضر به جای دکمه بازگشت، فقط کافیست از لبه سمت چپ یا راست بکشید تا یک قدم عقب برگردید.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1989

به "گوشی گلکسی S10e سامسونگ نسخه پایدار اندروید 10 با One UI 2 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی S10e سامسونگ نسخه پایدار اندروید 10 با One UI 2 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید