کشف داروی قاچاق در ایلام

به گزارش مجله هاستفا، سرهنگ کیانی از کشف داروی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در ایلام اطلاع داد.

کشف داروی قاچاق در ایلام

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت مالی استان ایلام در مصاحبه با خبرنگار از؛ گفت: کارآگاهان پلیس امنیت مالی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالا های سلامت محور و در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه دارو های قاچاق توسط یک واحد صنفی غیر مجاز، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس امنیت مالی استان ایلام اضافه نمود: با انجام اقدامات پلیسی، رصد اخبار و اطلاعات بدست آمده این واحد صنفی متخلف عرضه نماینده دارو های قاچاق در یکی از محله های شهر ایلام شناسائی شد.

او ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این واحد غیر مجاز تعداد 2 هزار و 476 حبه انواع قرص های خارجی و 5 کیلوگرم پودر های مکمل دارویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس امنیت مالی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله جرائم علیه سلامت جامعه می باشد، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و جهت مطالبه به حق مردمی تحویل مراجع قضائی شد.

او با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت مالی، امنیت وسلامت اقتصاد جامعه است، اظهار کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم مالی بیش از هر زمان دیگری جدی تر بوده و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را به وسیله سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5433

به "کشف داروی قاچاق در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف داروی قاچاق در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید