کسب جایزه علمی فیزیولوژی و فارماکولوژی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش مجله هاستفا، عضو هیأت علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس در بیست و چهارمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی پیروز به کسب ارزشمندترین جایزه این کنگره با عنوان جایزه استاد فرشته معتمدی شد.

کسب جایزه علمی فیزیولوژی و فارماکولوژی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، یعقوب فتح الهی استاد گروه فیزیولوژی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه پیروز شد ارزشمندترین جایزه بیست و چهارمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی با عنوان جایزه استاد فرشته معتمدی را دریافت کند.

این جایزه هر 2 سال یک بار به 2 نفر از برجسته ترین اساتید حوزه فیزیولوژی و فارماکولوژی کشور که خدمات ارزشمندی را در زمینه این علوم انجام داده و از تأثیرگذارترین متخصصین این حوزه می باشند، اهدا می گردد.

فتح الهی همچنین در جلسه افتتاحیه این کنگره به عنوان سخنران مدعو و کلیدی سخنرانی خود با عنوان علم در هزاره سوم را ارائه کرد.

لازم به ذکر است چهارمین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی توسط دانشگاه شاهد و انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران در سالن همایش های برج میلاد برگزار گردید.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1393

به "کسب جایزه علمی فیزیولوژی و فارماکولوژی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب جایزه علمی فیزیولوژی و فارماکولوژی توسط عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید