کرونا دانشگاه های تهران را تعطیل کرد ، از زمان اعلام نتایج کنکور تا برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه آزاد

به گزارش مجله هاستفا، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

کرونا دانشگاه های تهران را تعطیل کرد ، از زمان اعلام نتایج کنکور تا برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه آزاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و ارشد 99 معین شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: طبق پیش بینی ها نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 هفته انتهای مهرماه و با توجه به اتمام زمان انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال جاری نتایج نهایی کنکور سراسری هفته اول آبان ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

دانشگاه های استان تهران تعطیل شد

بر اساس ابلاغیه استانداری تهران برای محدودیت های یک هفته ای جلوگیری از شدت شیوع کرونا تمام دانشگاه ها، مدارس، کتابخانه ها و آکادمی ها از 12 مهر تا 18 مهر تعطیل شدند.

نتایج نهایی دوره های کاردانی نظام جدید اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور اسامی 89 هزار و 923 پذیرفته شده آزمون مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را که در 9 رشته روز آدینه 14 شهریور برگزار گردید، منتشر کرد. از این تعداد قبولی 62 هزار و 445 نفر مربوط به رشته های با آزمون و مابقی برای رشته های بدون آزمون هستند.

اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های خاص کنکور 99 اعلام شد

اسامی معرفی شدگان چند برابرظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کنکور سراسری سال 1399 با رعایت تقدم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org درج شده است.

مهلت دانشگاه ها برای اعلام احتیاج به جذب هیئت علمی انتها یافت

فرصت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای اعلام احتیاج به جذب اعضای هیئت علمی سال 99 در بیست و چهارمین فراخوان مرکز جذب روز چهارشنبه 16 مهرماه به انتها رسید.

مهلت انتخاب رشته محل آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی تا 21 مهر تمدید شد

با توجه به تغییر ظرفیت پذیرش سهمیه بومی و حذف شرط احراز 85 درصد نمره حد نصاب علمی برای متقاضیان استفاده از این سهمیه، تمام داوطلبان سهمیه های آزاد، رزمندگان 25 و پنج درصد، مازاد نیرو های مسلح و استعداد درخشان که مجاز به انتخاب رشته - محل در محل سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی شده اند و همچنین تمامی واجدان شرایط استفاده از سهمیه بومی، در صورت تمایل می توانند از ساعت 12 روز چهارشنبه 16 مهر تا ساعت 15 روز دوشنبه 21 مهر انتخاب های قبلی یا انتخاب جدید را به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir اعمال نمایند.

35 هزار مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاییدیه دریافت نموده اند

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: در طرح پالایش و ساماندهی مدرسان علمی کاربردی از 93 هزار مدرس در تمام مقاطع در کشور به 35 هزار مدرس تایید شده رسیده ایم که این مدرسین تمام صلاحیت های علمی و دانشی را دارا هستند.

زمان و نحوه برگزاری مصاحبه آزمون دکتری 99 دانشگاه آزاد اعلام شد

درحالی که زمان از پیش مشخص شده برگزاری مصاحبه علمی آزمون دکتری 99 دانشگاه آزاد در پی شیوع کرونا لغو شده بود مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد مصاحبه علمی دوره دکتری تخصصی سال 99 معرفی شدگان به صورت مجازی از روز شنبه 19 مهرماه شروع خواهد شد و تا روز 30 مهرماه ادامه دارد. درشیوه جدید برگزاری مصاحبه داوطلبان ضروری است با دریافت نام کاربری و کلمه عبور که از عصر امروز به وسیله سامانه www.azmoon.org قابل دریافت است در تاریخ و زمان مقرر با مراجعه به سامانه phdinterview.azmoon.iau.ac.ir در جلسه مصاحبه مجازی شرکت نمایند.

برگزاری مرحله دوم آزمون کارشناسی به پزشکی به تعویق افتاد

طبق دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار بود زمان برگزاری بخش مرحله دوم آزمون کارشناسی به پزشکی روز سه شنبه 15 مهرماه باشد که به دلیل اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی بعضی از مراکز از جمله دانشگاه ها از تاریخ 12 مهر تا 18 مهر 99 در استان تهران، مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون کتبی در روز مقرر برگزار نشد.

جذب بیش از 2000 امریه در دانشگاه ها

محمدسعید سیف، مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم اظهار کرد: در حوزه امریه های ارتباط دانشگاه با صنعت نیز بیش از 2000 نفر جذب دانشگاه شدند و به توسعه فعالیت های تقاضامحور پرداختند. همچنین با وزارت نفت و دفاع طی چند هفته گذشته 13 قرارداد را امضا کردیم تا براساس آن دانشگاه به برطرف مسائل وزارتخانه بپردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5339

به "کرونا دانشگاه های تهران را تعطیل کرد ، از زمان اعلام نتایج کنکور تا برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا دانشگاه های تهران را تعطیل کرد ، از زمان اعلام نتایج کنکور تا برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید