چگونه از حضور خانوادگی در شبکه های اجتماعی فرصت بسازیم؟

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - توسعه شبکه های اجتماعی باعث شده است تا اعضای خانواده در یک یا چند شبکه اجتماعی عضو باشند. ایجاد گروه های خانوادگی در فضای مجازی، جدا از ایجاد صمیمیت بیشتر بین اعضا می تواند به حل مسائل خانوادگی یا اداری اعضای گروه یاری کند.

چگونه از حضور خانوادگی در شبکه های اجتماعی فرصت بسازیم؟

به گزارش فارس، در گذشته حضور در محافل خانوادگی و دورهمی ها علاوه بر ملاقات اعضای خانواده و فامیل، زمینه ای را ایجاد می کرد تا در یک فضای صمیمی، مسائل اعضای خانواده مطرح و با همفکری یکدیگر برای حل آن کوشش گردد. این روزها دغدغه ها و مسائل روزمره باعث شده تا کمتر به ملاقات دوستان و اقوام برویم و بیشتر در فضای مجازی از حالشان جویا شویم.

حال که توسعه شبکه های اجتماعی به گونه ای است که اعضای یک خانواده عضو یک یا چند شبکه اجتماعی هستند بهتر است برای ایجاد صمیمیت بیشتر و گره گشایی از امور یکدیگر از این فرصت برخط بهتر بهره ببرید.

به طور مثال با ایجاد گروه هایی برای مطرح کردن مسائل خانوادگی، اداری یا فنی مانند خراب شدن پکیج، پرداخت قبوض یا تنظیمات امنیتی تلفن همراه می توانید این موارد را برای تمام اعضای گروه به اشتراک بگذارید.

بعلاوه با ایجاد یک گروه خانوادگی، پیغام های مفید آموزشی که می تواند به حل یک مشکل خانوادگی یا اداری مشترک یاری کند را به اشتراک بگذارید و درباره آن گفتگو کنید.

یادتان باشد مطالب آموزشی را تنها از منابع معتبر و با ذکر منبع به اشتراک بگذارید و این موضوع را به دیگر اعضای گروه هم یادآوری کنید. بیان تجربه های شخصی در اطمینان بخشی به محتواها بسیار مفید است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10680

به "چگونه از حضور خانوادگی در شبکه های اجتماعی فرصت بسازیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از حضور خانوادگی در شبکه های اجتماعی فرصت بسازیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید