چهل و هفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش مجله هاستفا، چهل و هفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز با ریاست صالحی امیری رئیس کمیته و با حضور اعضای هیئت اجرایی در محل کمیته برگزار گردید.

چهل و هفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:در ابتدای نشست آقای تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان گزارشی از وضعیت و آمادگی کاروان اعزامی به بازی های آسیایی ناشنوایان که در هنگ کنگ برگزار می گردد ارائه داده و مقرر شد تا کمیته ملی المپیک نیز در حد توان حمایت های لازم را در مورد اعزام کاروان ورزشی کشورمان به این رقابت ها داشته باشد.

وی ادامه داد: از دیگر موارد مطرح شده در نشست امروز پرداخت 20 درصد از سهمیه مصوب سال 98 فدراسیون ها بود تا مجموع پرداختی بودجه کمیته ملی المپیک به فدراسیون های یاری گیرنده از کمیته به سقف 90 درصد برسد.

سعیدی اعلام کرد: نظر به در پیش بودن بازی های جهانی ساحلی آقای پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان اعزامی کشورمان به این بازی ها به ارائه گزارشی از کاروان اعزامی به این رقابت ها در قطر پرداخت و مقرر شد تا حمایت های کمیته بخصوص در زمینه ارزی و ریالی ادامه داشته داشته باشد همچنین پیش از نشست هیئت اجرایی، جلسه ای با حضور ریاست کمیته ملی المپیک با رئیس و دبیرفدراسیون وزنه برداری در مورد مسائل پیش آمده برای دو ملی پوش این رشته برگزار گردید که با تاکید بر چهار محور به اتمام رسید و مقرر شد به درخواست فدراسیون وزنه برداری؛ کمیته ملی المپیک هم مکاتباتی جهت پیگیری اخذ مجوز حضور کیانوش رستمی و سعید علی حسینی در تورنمنت سوئیس که جنبه کسب سهمیه المپیک را هم دارد صورت پذیرد.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک توضیح داد: بحث دوم حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حضور نمایندگان این رشته در مسابقات کسب سهمیه پیش رو و همچنین بازی های المپیک 2020 بود که کمیته ملی المپیک اطمینان داد از کلیه برنامه های آماده سازی این رشته همانند سایر رشته های اعزامی پشتیبانی خواهد نمود. رعایت چارچوب اداری و سلسله مراتب و همچنین احترام به نظم و انضباط درون اردویی از سوی تمام ورزشکاران نیز محور بعدی بحث ها فدراسیون و کمیته بود که مورد تاکید طرفین نهاده شد.

وی در پایان گفت: تاکید شد که کلیه مسئولیت فنی رشته ها از جمله وزنه برداری در انتخاب کادر فنی و نفرات دعوتی به اردوها و اعزامی به مسابقات با خود فدراسیون ها است چرا که این فدراسیون ها هستند که باید بعد از هر رویداد نسبت به نتایج خود جوابگو باشند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 516

به "چهل و هفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهل و هفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید