پیروزی یاران حدادی و قعرنشینی تیم های کامرانی و کاظمی

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران: تیم های مهدی کامرانی و ارسلان کاظمی با قبول شکست در هفته نوزدهم لیگ بسکتبال چین در قعر جدول قرار دارند.

پیروزی یاران حدادی و قعرنشینی تیم های کامرانی و کاظمی

به گزارش خبرنگاران، در هفته نوزدهم لیگ بسکتبال چین، موسوم به CBA تیم کینگ دائو با حضور حامد حدادی، سنتر ملی پوش ایران با نتیجه 112 بر 93 مقابل تیم تیانجین به پیروزری رسید. حدادی در این بازی دابل دابل کرد و 25 امتیاز، 16 ریباند و 3 پاس منجر به سود تیمش کسب کرد.

تیم چونگ کینگ دراگونز که از حضور ارسلان کاظمی سود می برد مقابل تیم شانگهای با نتیجه 133 بر 127 مغلوب شد. کاظمی نیز در این ملاقات دابل دابل کرد و 20 امتیاز، 17 ریباند و 7 پاس گل برای تیمش کسب کرد.

تیم جیانگسو تنگشی که مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی ایران رادر اختیار دارد با نتیجه 85 بر 104 از شاندونگ مغلوب شد.کامرانی در این ملاقات توانست 14 امتیاز، یک ریباند و 5 پاس گل برای تیمش کسب کرد.

در سرانجام هفته نوزدهم لیگ بسکتبال چین، تیم جیانگسو تنگشی با 3 پیروزی و 16 شکست در صندلی بیستم (آخر)، تیم کینگ دائو با 13 پیروزی و 6 شکست در مکان هشتم و چونگ کینگ با 3 پیروزی و 16 شکست در صندلی نوزدهم لیگ بسکتبال چین جای دارند.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2044

به "پیروزی یاران حدادی و قعرنشینی تیم های کامرانی و کاظمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یاران حدادی و قعرنشینی تیم های کامرانی و کاظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید