پیروزی امروز را به طرفداران تراکتور تقدیم می کنیم

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان چهارشنبه شب پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: نمی خواهم بگویم ما سراسر خوب بودیم یا تمام موقعیت ها مال ما بود، چون امروز یک بازی بسیار پایاپای را تجربه کردیم، اما در هفته های اخیر به جز بازی با سپاهان که به این شکل بود، مقابل دو حریف دیگرمان رقیب را تحت فشار گذاشته بودیم.

پیروزی امروز را به طرفداران تراکتور تقدیم می کنیم

وی افزود: می دانستم که مس تیم فوق العاده دونده ای است. امروز روی هر دو سرمربی فشار بود و روی تراکتور بیشتر، چون ما باید جوابگوی 30 میلیون طرفدار تُرک زبان باشیم. تیم مس رفسنجان بسیار خوب بازی کرد و امروز تجربه محمد عباس زاده و بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و احسان حاج صفی یاری کرد که برنده این بازی شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: این بازی یک گل بیشتر نداشت و اگر مس رفسنجان به گل می رسید، عرصه برای ما تنگ می شد. این روزها طرفداری در استادیوم نیست که حریف را تحت فشار بگذارد.

منصوریان ادامه داد: به هر دو تیم تبریک می گویم. تیم حریف ما را تحت فشار گذاشت و ما هم فشار زیادی را تحمل کردیم و به خاطر شرایط جدول باید پیروز می شدیم.

وی اعلام کرد: دو تیم کوشش می کردند که گل بزنند و تفاوت ما با مس رفسنجان، گلی بود که به ثمر رسید و البته بازیکنان مان که بسیار متحد هستند. ما تبدیل به خانواده ای شدیم که برای خوشحالی طرفداران می جنگیم. این پیروزی را هم به طرفداران تراکتور تقدیم می کنیم و امیدوارم آن را از ما قبول نمایند.

منصوریان در خصوص تیم مس رفسنجان گفت: از مسئولان و دست اندرکاران مس خواهش می کنم سرمایه ای مانند محمد ربیعی را نسوزانند. این تیمی که دیدم، سال جاری در لیگ برتر خواهد ماند. محمد ربیعی در یک فضای علمی ورود نموده است و از مسئولان خواهش می کنم که به او فرصت بدهند. اگر پشت سرمربی بمانید، قطعاً پیروز خواهید شد.

وی ادامه داد: 10-12 بازیکن مس تغییر نموده اند و زمان لازم دارند که نتیجه بگیرند و یادمان باشد بهترین نتیجه برای مس رفسنجان ماندن در لیگ برتر است اما من می گویم که این تیم در کمرکش جدول جا خواهد داشت. حیف است زحمات آقای ربیعی در آوردن تیم به لیگ برتر نادیده گرفته گردد و باید به این مربی فرصت داد.

سرمربی تیم تراکتور در خصوص حواشی دقایق پایانی بازی گفت: همه مربیان به دنبال برد هستند. از جمله مربیانی که خط را رعایت نمی نماید، من هستم و مدام از نیمکت در این مورد به من تذکر می دهند. داور یک انسان است که تحت فشار هم قرار گرفته است و باید بازی را مدیریت کند. در خصوص اعتراضم، من احساس کردم که داور خویشتن داری می نماید، اما جوانی کرد و به من کارت زرد نشان داد و با تمام وجود به کادر داوری احترام می گذاریم. در هر صورت به داور و یاری هایش تبریک می گویم که مدیریت خوبی داشتند، اما هر مسئله ای بوده، در داخل زمین حل شده است.

منصوریان افزود: در چمن مصنوعی، تعداد بازیکن مصدوم بالا می رود و ان شاالله رفسنجان صاحب یک چمن طبیعی گردد که فکر می کنم در حال ساخت استادیوم خود هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6002

به "پیروزی امروز را به طرفداران تراکتور تقدیم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی امروز را به طرفداران تراکتور تقدیم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید