پوریا یلی امتیاز آورترین بازیکن رقابت شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان شد

به گزارش مجله هاستفا، تیم فولاد سیرجان در دومین مسابقه قاطعانه شهرداری ارومیه را شکست داد تا معین قهرمان لیگ برتر والیبال مردان سال 99 به دیدار سوم کشیده شود.

پوریا یلی امتیاز آورترین بازیکن رقابت شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان شد

به گزارش خبرنگاران، دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان که پیروز شده بودند حریفان خود را شکست دهند و در فینال لیگ برتر والیبال حضور پیدا کنند، در دومین بازی خود از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند.

در این رقابت فولاد سیرجان پیروز شد در یک بازی قاطعانه با نتیجه 3 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی برسد.

این پیروزی در حالی برای فولاد سیرجان به دست آمد که شاگردان پیمان اکبری در بازی اول پیروز شده بودند فولاد سیرجان را با نتیجه 3 بر2 شکست دهند. با این نتایج هر دو تیم به یک پیروزی رسیدند تا تکلیف قهرمانی این رقابت ها به مسابقه سوم کشیده شود.

در این بازی تیم فولاد سیرجان در مجموع 78 پوئن شامل 42 امتیاز حمله، 12 امتیاز دفاع، دو امتیاز سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم شهرداری ارومیه هم 69 پوئن شامل 41 امتیاز حمله، 7 امتیاز دفاع و 21 امتیاز از اشتباهات بازیکنان فولاد سیرجان کسب کرد.

پوریا یلی بازیکن تیم شهرداری ارومیه با کسب 15 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و صابر کاظمی هم با کسب 13 پوئن، بهترین بازیکن تیم فولاد سیرجان بود.

شهرداری ارومیه در پایان دور مقدماتی با 21 برد و 62 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت و در مرحله پلی آف در مجموع سه بازی پیروز به شکست دو بر یک شهرداری گنبد شد. کننده ارومیه در مرحله نیمه نهایی نیز تیم لبنیات هراز آمل را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

فولاد سیرجان نیز در پایان مرحله مقدماتی با 20 برد و 59 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله پلی آف و نیمه نهایی تیم های سایپا تهران و فولاد مبارکه سپاهان را از پیش رو برداشت تا حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی لیگ برتر سال 99 شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7041

به "پوریا یلی امتیاز آورترین بازیکن رقابت شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوریا یلی امتیاز آورترین بازیکن رقابت شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید