پخش 4 فیلم تئاتر جدید در فضای مجازی

به گزارش مجله هاستفا، 4 فیلم تئاتر غایب مدرسه، آسمان برای تو می بارد، ساده با تو با یک ترانه و سارا و ماه وارد فضای مجازی شد.

پخش 4 فیلم تئاتر جدید در فضای مجازی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پخش فیلم تئاتر های نمایش نِت در هفته چهارم خردادماه و از یکشنبه 25 تا آدینه 30 خرداد با 4 فیلم تئاتر جدید آغاز می گردد.

این فیلم تئاتر های عبارتند از:

یکشنبه 25 خرداد از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر غایب مدرسه به کارگردانی پوریا سمندری آغاز می گردد.

این نمایش محصول گروه نمایشی فرهنگ سبز است که در دی و بهمن سال 98 در سالن رودکی و سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر کرج روی صحنه رفته است، در سایت نمایش نت به صورت اینترنتی پخش می گردد.

در خلاصه نمایش آمده است: ماجرای غایب مدرسه تصویری از مدرسه است. در این مدرسه، که دانش آموزان پسر و دختر در سنین مختلف با ویژگی های منحصر به فردشان نمایش داده می شوند تیپ های مختلف، آقای ناظم، معلم ها، بدون توجه به علایق و استعداد دانش آموزان، مدرسه را مانند کاخانه می دانند و می خواهند از دانش آموزان رباط ها و محصولاتی یکسان و یک شکل بسازند که به جهان نگاه ثابت دارند. موضوع محوری در این مدرسه کتاب ممنوعه است که به ظاهر متناقض نماست. ورود دانش آموز گردشگر با انگیزه دست پیدا کردن به کتاب های ممنوعه، روال عادی مدرسه را برهم ریخته. دانش آموز گردشگر به شیوه ای خاص به کتاب ها دسترسی پیدا می نماید. عظیم ترین قانون شکنی این مدرسه اتفاق می افتد. این قانون شکنی برای همه دانش آموزان گران تمام می گردد ...

سه شنبه 27 خرداد از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر آسمان برای تو می بارد به کارگردانی علی برجی آغاز می گردد. این نمایش که درامی اجتماعی استبا بازی امید زندگانی در تماشاخانه سرو سابق (میدان فردوسی از 12 تا 27 آذر 1395 روی صحنه رفت.

در خلاصه نمایش آمده است: عباس جوانی است که عاشق موسیقی است و برخلاف میل پدرش حاج داوود که فردی متدین و بازاری است در مهمانی ها وجشن ها نوازندگی و خوانندگی می نماید و به همین خاطر پدرش به او توجه ای ندارد و از او حمایت نمی نماید و بیشتر توجه اش به امیرحسین دامادش است. دوستان عباس به او پیشنهاد سفر تایلند می دهد و عباس برای تهیه هزینه سفر به دروغ به پدرش می گوید که قصد سفر به کربلا دارد و این دروغ افشا می گردد و ...

پنجشنبه 29 خرداد از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر ساده با تو با یک ترانه به نویسندگی و کارگردانی ندا قربانیان آغاز خواهد شد.

این نمایش اثری از گروه تئاتر هورپاک است که ندا قربانیان و عبدالرضا یعقوبی در آن ایفای نقش می نمایند و در جشنواره سی و چهارم فجر نیز در تالار مولوی اجرا داشته است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: یک گروه موسیقی زیر زمینی برای ضبط آلبومشان احتیاج به پول دارند. ترانه، ترانه سرای گروه مبتلا به بیماری لاعلاجی است. امیر پسر عموی ترانه آهنگساز و خواننده گروه، عباس برادر ترانه و سیاوش نوازنده های گروه هر کدام مسائل شخصی دارند. نهایتا امیر و عباس برای به دست آوردن پول مورد احتیاج حاضر می شوند 10 روز محرم در یک هیات نوحه خوانی نمایند که همین باعث تغییراتی در زندگیشان می گردد و ....

آدینه 30 خرداد از ساعت 18 پخش فیلم تئاتر سارا و ماه به کارگردانی سید محمد طاهری فرد آغاز خواهد شد. نمایش سارا و ماه در هفت زمینه کاندیدای بخش کودک و نوجوان اجرا های فرهنگسرا ها در سال 96 و جشن خانه تئاتر در اردیبهشت 97 بود که نهایتا پیروز به دریافت لوح و تندیس برگزیده کارگردانی، بازیگری و آهنگسازی شد.

این نمایش با اجرا های متفاوت در آذر و دی 1395 در فرهنگسرای ابن سینا (شهرک غرب)، اردیبهشت و خرداد 1396 در پردیس تئاتر تهران، و آخرین اجرا در آذر 1398 با بازیگران کودک و نوجوان در خانه موزه انتظامی روی صحنه رفته است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: سارا با نامادری و ناخواهریش زندگی می نماید و مورد بی مهری آن ها قرار می گیرد. یک روز که برای چراندن گاو و چیدن پنبه و ریسیدن نخ به صحرا می رود، بادی می وزد. سپس دوک و پنبه او توسط دیو ها به چاه پرتاب می گردد. سارا برای آوردن آن ها داخل چاه می رود، اما با رفتار خوب خود پری را آنجا می بیند و ....

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4535

به "پخش 4 فیلم تئاتر جدید در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش 4 فیلم تئاتر جدید در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید