ونگر: چند پیشنهاد هیجان انگیز دریافت نموده ام، موسیقی درمانی می تواند زندگی انسان ها را تغییر دهد

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی پیشین آرسنال می گوید پس از ترک توپچی های لندن چند پیشنهاد هیجان انگیز دریافت نموده است.

ونگر: چند پیشنهاد هیجان انگیز دریافت نموده ام، موسیقی درمانی می تواند زندگی انسان ها را تغییر دهد

به گزارش خبرنگاران، آرسن ونگر که از ماه مِی 2018 در پی جدایی از آرسنال پس از 22 سال حضور روی نیمکت این تیم، دیگر راهنمایی تیمی را برعهده نداشته است، شب گذشته (دوشنبه) در مراسمی در شهر لندن جایزه اسطوره های فوتبال را دریافت کرد. همچنین عواید حاصل از این مراسم که رقم 8 میلیون پوند بود، به موسسه خیریه نوردوف رابینز که در زمینه موسیقی درمانی فعالیت دارد، رسید.

سرمربی پیشین توپچی های لندن در این مراسم گفت: از زمانی که آرسنال را ترک کردم، چندین پیشنهاد هیجان انگیز دریافت نموده ام که در حال حاضر به آنها فکر می کنم، اگرچه یکی از این پیشنهادها که برای پذیرفتنش شکی نکردم و بابت قبول آن به خودم افتخار می کنم، حضور در مراسم اسطوره های فوتبال 2019 بود.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: من همواره از شنیدن موسیقی لذت می برم و از اینکه در این کارِ اسطوره های فوتبال بابت حمایت از موسسه خیریه نوردوف رابینز شرکت نموده ام، هیجان زده هستم. موسیقی درمانی می تواند زندگی انسان ها و در طیف گسترده ای زندگی معلولان را تغییر دهد، بنابراین هرطور که بتوانم به آنها یاری خواهم کرد.

ونگر ادامه داد: هنوز هم به خاطر سادگی اش عاشق گروه موسیقی بیتلز هستم، چون کمی هم شبیه به فوتبال است. سادگی موسیقی آنها باعث ماندگاری شان شد. بارها گفته ام که به باب مارلی (خواننده سرشناس جامائیکایی) هم علاقه دارم. در موسیقیِ مارلی چیزی از سبک زندگی او دیده می گردد. باب عاشق فوتبال بود و فیلم هایی از او هم موجود است که فوتبال بازی می نماید. من عاشق ترکیب موسیقی و فوتبال هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 486

به "ونگر: چند پیشنهاد هیجان انگیز دریافت نموده ام، موسیقی درمانی می تواند زندگی انسان ها را تغییر دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونگر: چند پیشنهاد هیجان انگیز دریافت نموده ام، موسیقی درمانی می تواند زندگی انسان ها را تغییر دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید