معرفی شرکت هواپیمایی جون، ایرلاین نسل هزاره!

به گزارش مجله هاستفا، هواپیمایی جون در فرودگاه شارل دوگل پاریس آغاز به کار کرد

هواپیمایی فرانسوی جون (Joon) زیرمجموعه هواپیمایی مشهور و باسابقه ایرفرانس است و روز 1 دسامبر 2017 رسما در فرودگاه شارل دو گل پاریس آغاز به کار کرد. این ایرلاین با هدف پاسخ گویی به نسل تازه و جوانان هزاره سوم تاسیس شده و تفاوت های عمده ای با ایرلاین های متداول دارد. مسئولین این ایرلاین اعلام کرده اند که هواپیمایی جون پروازهای ارزان قیمت را برای جوانان 18 تا 35 ساله فراهم می کند. حتی لباس فرم مهمانداران این هواپیما نیز با شیوه های مرسوم تفاوت دارد و از لباس های اسپرت و راحت استفاده شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با این ایرلاین تازه آشنا شویم.

معرفی شرکت هواپیمایی جون، ایرلاین نسل هزاره!

هواپیمایی جون، ایرلاین مخصوص جوانان

هواپیمایی جون (Joon) ایرلاینی فرانسوی و تازه تاسیس است که در فرودگاه شارل دوگل پاریس مستقر است. نام جون ظاهرا از واژه فرانسوی Jeune به معنای جوان گرفته شده و همانطور که از نامش معین است برای نسل جوان طراحی شده است. هدف این ایرلاین فرانسوی این است که پروازهایی ارزان قیمت در اختیار جوانان قرار دهد و امکان مسافرت را برای نسل هزاره راحتتر کند. فرودگاه اصلی شارل دوگل پاریس به عنوان قطب اصلی این ایرلاین فعالیت می کند. کلیه فعالیت های هواپیمایی جون تحت نظارت و سرپرستی ایرلاین مادر یعنی ایرفرانس انجام می شود.

نسل هزاره، نسل تکنولوژی های مدرن

هزاره سوم هزاره فناوری و تکنولوژی است و روز به روز پای ربات ها و تکنولوژی های مدرن و آنلاین بیشتر در زندگی ما باز می شود. سفر هوایی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در سال های اخیر شاهد بودیم که فرودگاه ها و ایرلاین ها از این تکنولوژی ها برای راحت تر کردن سفر استفاده می کنند. امکان رزرو انلاین بلیط هواپیما، چک-این آنلاین، استفاده از ربات در فضای فرودگاه، استفاده از واقعیت مجازی در فرودگاه و … از جمله این تکنولوژی ها هستند. هواپیمایی جون اما از اساس بر مبنای تکنولوژی های هزاره سوم و فرهنگ دیجیتال تاسیس شده است. این ایرلاین ویژه کسانی است که سبک زندگی شان حول زندگی آنلاین و دیجیتال است. کسانی که زندگی و کارشان تا حد زیادی وابسته به دنیای دیجیتال، اینترنت و فناوری های مدرن است. هواپیمایی جون، ایرلاینی متناسب با نیازهای هزاره سوم است.

مسیرهای پروازی هواپیمایی جون

هواپیمایی جون روز 1 دسامبر رسما فعالیت خود را شروع کرد و مسیرهایی به مقاصد شهرهای اروپایی راه اندازی کرده است. این پروازها به مقاصد شهرهای اروپایی مثل برلین، بارسلونا و لیسبون هستند. قیمت بلیط هواپیما برای این مسیرها بسیار ارزان است و از 39 یورو شروع می شود. در آینده ای نزدیک قرار است پروازهای طولانی این ایرلاین به مقاصدی مثل برزیل راه اندازی شود. قیمت بلیط هواپیما برای این پروازها از 249 یورو شروع می شود. در حال حاضر مسافرانی که به وبسایت جون مراجعه می کنند در ادامه خرید بلیط هواپیما به سایت ایرفرانس ارجاع داده می شوند. در این سایت سایر پروازهایی که از طریق ایرفرانس انجام می شود نیز به مسافران پیشنهاد می شود.

ناوگان هواپیمایی

ناوگان هواپیمایی جون را هواپیماهای ایرباس تشکیل می دهد. هواپیمایی جون در پروازهای کوتاه خود از ایرباس ای 320 استفاده می کند و هواپیماهای ایرباس ای 340 و ای 350 نیز در پروازهای طولانی مدت این ایرلاین استفاده خواهند شد.

امکانات مدرن و جوان پسند

هواپیمایی جون برای نسل جوان طراحی شده است، بنابراین کلیه خدمات و امکانات این ایرلاین نیز در راستای تکنولوژی و سبک زندگی دیجیتال هستند. در این ایرلاین می توانید از امکاناتی مثل هدست های واقعیت مجازی (VR) و اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید. همچنین در هر جایگاه پورت USB برای شارژ موبایل و دستگاه های الکترونیکی وجود دارد. در طول پرواز مسافران می توانند با استفاده از اپلیکیشن یوجون (YouJoon) تازهترین برنامه های تلویزیونی را در دستگاه موبایل یا تبلت خود تماشا کنند. در پروازهای طولانی مدت ایرلاین جون، کلیه خدمات رفاهی هواپیمایی ایرفرانس به مسافران ارائه می شود. در صفحه نمایش روبروی جایگاه می توانید از بین لیست متنوعی از فیلم، موسیقی و مستند به دلخواه خود انتخاب کنید.

غذا و پذیرایی هواپیمایی جون

داخل کابین هواپیما با رنگ آبی، که رنگ هواپیمایی جون است تزئین شده است. کلیه مهمانداران لباس های اسپرت و راحت آبی به تن دارند و با رفتاری صمیمی و محبت آمیز فضایی جوان پسند به وجود می آورند. در طول پروازهای داخل اروپا نوشیدنی های رایگان به مسافران داده می شود. در پروازهای اکونومی با قهوه، چای، آب میوه و آب معدنی از مسافران پذیرایی می شود. همچنین می توانید از بین منوی نوشیدنی های این ایرلاین شامل لیموناد، کاپوچینو و … انتخاب کنید. برای وعده غذایی نیز می توانید از بین طیف متنوعی از غذاها و محصولات ارگانیک، طبیعی و خوشمزه که برای فروش وجود دارد انتخاب کنید. اسنک و هله هوله، ساندویچ و اسنک، سالاد و کلیه تنقلاتی که باب طبع نسل تازه باشد در این هواپیما ارائه می شود. در پروازهای طولانی مدت، صرف نظر از نوع کلاس پروازی، وعده های غذایی رایگان به مسافران داده می شود.

منبع: airfrance.fr

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9815

به "معرفی شرکت هواپیمایی جون، ایرلاین نسل هزاره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی جون، ایرلاین نسل هزاره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید