واکنش مدیر فنی تیم کشتی استقلال به حواشی فینال لیگ برتر

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، محمد طلایی در مورد اینکه چرا استقلالی ها تیم خود را در فینال با 6 کشتی گیر ارنج کردند در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی گفت: من بیمار بودم و از دور برگشت تا فینال حدوداً 10 روز در خدمت دوستان نبودم و صبح هم با فاصله آمدم و تیممان برنده شد. در جریان نبودم آنها در اعتراض به موضوعاتی می خواهند به این نحو ه چینش کشتی گیر داشته باشند. بعد با من تماس گرفتند که تیمتان را بفرستید. در جایی که همه بزرگان برای فینال لیگ جمع شدند و من هم در جریان هستم با چه مشکلاتی مجوز لیگ گرفته شده که کشتی در این شرایط مسابقاتش را برگزار کند و مردم پای تلویزیون منتظر مسابقه هستند، اگر اعتراضی هست باید بعد از مسابقه باشد.

واکنش مدیر فنی تیم کشتی استقلال به حواشی فینال لیگ برتر

وی در خصوص اعتراض استقلال به کشتی ندریافت یونس امامی شرح داد: آنها با یونس به مشکل خورده بودند. این کشتی گیر بعد از مسابقه با من تماس گرفت و گفت من 74 کیلوگرم با تیم قرارداد بستم. خود من هم پیشنهادم همیشه به کشتی گیران این بوده که بابت پول ورزش قهرمانی خود را زیر سوال نبرند. او یک بار هم برای استقلال در 70 کیلو کشتی گرفت و در اختیار تیم بود. هر جوری حساب کردم بچه ها باید کشتی می دریافتد چون کشتی ورزش پهلوانی است. البته امری هم به کسی نکردم، خواستم کشتی بگیرند.

قهرمان سابق کشتی جهان ادامه داد: من حرفم مشورتی بود، محمود اسماعیل پور، هادی حبیبی هم بودند، سرمربی تیم و اعضای کادر فنی زحمت کشیده بودند، اول تیم را برای ارومیه جمع کرده بودیم و بعد با تیم رضا یزدانی یکی شدیم. همه خانواده کشتی می دانند با کسی تعارف نمی کنم. به بچه ها گفتم وظیفه شما کشتی دریافت هست، ما امروز ممکن است با دبیر بحثمان شود شما این وسط محروم شوید، واقعاً ارزشی ندارد که شما هزینه بدهید.

طلایی در سرانجام در خصوص تست مثبت و منفی امیر محمدی و اعتراض استقلالی ها به این موضوع هم گفت: ظاهراً فدراسیون و استقلال بر سر تست مثبت و منفی این کشتی گیر به اختلاف خورده بودند. تست گرفته شده از سوی فدراسیون مثبت بود و بعد استقلال تست منفی آورد. به نظر من اگر این کشتی گیر کرونایی بوده و به سالن آمده باشد کار خیلی غلطی بود. من با دبیر هم دوره و رقیب بودم، اما حرف حق و ناحق را باید گفت. اگر که چنین رفتاری انجام شده، اصلاً درست نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6192

به "واکنش مدیر فنی تیم کشتی استقلال به حواشی فینال لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر فنی تیم کشتی استقلال به حواشی فینال لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید