واکنش مجری تلویزیون به شایعه جنجالی درباره وریا غفوری

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران- ماجرای خداحافظی وریا غفوری از فوتبال تبدیل به حاشیه ای نو شده است. وریا که سابقه 185 بازی برای استقلال در کارنامه دارد پیش از دربی تهران که قرار بود روز چهارشنبه برگزار گردد با نوشتن متنی اینستاگرامی اطلاع داد که از فوتبال خداحافظی نموده است.

واکنش مجری تلویزیون به شایعه جنجالی درباره وریا غفوری

به گزارش خبرنگاران، وریا در همان متن نوشت که به عنوان تماشاگر قرار است برای تماشای دربی به استادیوم آزادی برود تا در بین تماشاگران قرمز و آبی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. این اتفاق درحالی در دستور کار وریا قرار گرفته بود که هیچ تصویری از او در زمان دربی منتشر نشد. البته که طرفداران دو تیم در دقیقه 21 (شماره پیراهن وریا در استقلال) او را یکصدا تشویق کردند، هرچند که این تشویق با سانسور در تلویزیون در زمان پخش زنده روبرو شد.

پس از بازی، ولی شایعات رنگ دیگری به خود گرفتند و چند منبع غیررسمی خبر از این دادند که به وریا غفوری اجازه حضور در استادیوم آزادی داده نشده است. اگرچه هیچ مقام رسمی و یا حتی خود وریا هم به چنین موردی اشاره ننموده اند، ولی استوری تازه مجتبی پوربخش، مجری سابق تلویزیون، به این شایعه دامن زده است. پوربخش با مقایسه وریا با دنیا پهلوان تختی ادعا نموده وریا غفوری به استادیوم آزادی راه داده نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12267

به "واکنش مجری تلویزیون به شایعه جنجالی درباره وریا غفوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مجری تلویزیون به شایعه جنجالی درباره وریا غفوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید