استقلال نور علی نور بوده اما سپاهان شانس اصلی قهرمانی است ، حالا که حذف شدیم جلوی این دو ضربه مهلک را بگیرند

به گزارش مجله هاستفا، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درباره شرایط این تیمو احتمال قهرمانی اش در لیگ برتر صحبت کرد.

استقلال نور علی نور بوده اما سپاهان شانس اصلی قهرمانی است ، حالا که حذف شدیم جلوی این دو ضربه مهلک را بگیرند

به گزارش خبرنگاران افشین حاجی پور، پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد آبی پوشان تهرانی تا این مقطع از فصل گفت: 9 برد در 10 بازی یعنی نور علی نور. این بردها برای خودی و ناخودی هم دلچسب است. استقلال ساپینتو هم زیبا بازی می نماید و هم نتیجه می گیرد و از این بابت خوشحالم. مطمئنا نظرات درباره ساپینتو مثبت است. آن هم با وجود حواشی که به وجود آمده. حتما طرفداران ساپینتو را تایید می نمایند و من هم به عنوان یک طرفدار او را تایید می کنم.

وی اضافه کرد: حواشی زیادی درباره مدیریت به وجود آمده و من هم مانند همه طرفداران گله دارم. برایم فرقی نمی نماید چه کسی روی صندلی مدیریت می نشیند. حذف از آسیا ضربه مهلکی است که به تیم وارد شده و آسیبش به طرفدار، بازیکن و پیشکسوت رسیده. اتفاقی واقعا ناامیدنماینده است.

پیشکسوت آبی پوشان با تمجید از ساپینتو تاکید نمود: او واقعا سنگ تمام گذاشته است. خیلی ها به استقلال آمدند و رفتند اما او تعصب ویژه ای به استقلال دارد. در آخرین مصاحبه اش هم بیان کرد مدتی است حقوق نگرفته. مربیان خارجی به شدت به دریافت حقوق مقید و پای بندند اما ساپینتو واقعا بامعرفت است. از او و کادرش راضی هستیم. نتایج با شما حرف می زند. بازیکنان با تمام وجود دل به تمرین و بازی می دهند و طرفداران در نهایت بسیار خوشحالند و این مساله اهمیتی زیاد دارد.

حاجی پور درباره حضور حجت کریمی روی صندلی مدیریت استقلال گفت: اولین نکته ای که در فکر طرفداران می آید جمع شدن حواشی است. حذف از آسیا که به نظر می رسد قطعی است. لااقل از بقیه اتفاقات چون کسر امتیاز و بستن پنجره جلوگیری گردد. چه آقای کریمی و چه هر شخص دیگری باید جلوی اتفاقات بدتر را بگیرد. اگر قرار است پولی تزریق گردد یا اسپانسری جذب گردد هرچه سریع تر این کار انجام گردد. درخواست من از ایشان همین جمع شدن حواشی است و امیدوارم بتواند این کار را انجام دهد نه چیز دیگری.

وی درباره شانس قهرمانی استقلال هم گفت: اگر بخواهیم در مورد کورس قهرمانی، فوتبالی حرف بزنیم سپاهان شانس بیشتری دارد اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. سپاهان امکان دارد امتیاز از دست دهد. استقلال با تمرکز بازی کند و بردها را به دست بیاورد. قطعا رقبا امتیاز از دست می دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12000

به "استقلال نور علی نور بوده اما سپاهان شانس اصلی قهرمانی است ، حالا که حذف شدیم جلوی این دو ضربه مهلک را بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نور علی نور بوده اما سپاهان شانس اصلی قهرمانی است ، حالا که حذف شدیم جلوی این دو ضربه مهلک را بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید