واکنش تند شهنازی به عدم ورود کمیته انضباطی به بازیکن خاطی پیکان

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، در حساس ترین بازی هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز تیم سایپا پیروز شد با نتیجه سه بر یک کاله مازندران را شکست دهد.

واکنش تند شهنازی به عدم ورود کمیته انضباطی به بازیکن خاطی پیکان

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پس از پیروزی تیمش مقابل کاله در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی بسیار خوبی بود، همانطور که مربیان هر دو تیم گفته بودند یکی از بازی های جذاب هفته شد. در اواخر ست نخست پیروز شدیم به بازی بازگردیم و در ادامه نیز تمرکز خود را حفظ و با زدن سرویس های خوب پیروز مسابقه شدیم. بازیکنانم امروز بسیار خوب بودند مخصولا امیرحسینی که نشان داد سن و سال مهم نیست و این انگیزه بازیکن است که دارای اهمیت می باشد. بازیکنانم امروز والیبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

شهنازی در ادامه گفت: ست اول تمرکز لازم را نداشتیم و در اواخر این ست به بازی مسلط شدیم اگر نمی توانستیم این کار را کنیم در ست های بعد دچار مشکل می شدیم. کاله بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارد، خوشحالم که پیروز شدیم و خستگی مان در رفت.

وی در ادامه درباره تعطیلات طولانی مدت لیگ نیز گفت: بازیکنان در حال حاضر در اوج آمادگی هستند، تیم سایپا به همراه ورامین بیشترین بازی را انجام داده و حالا قرار است 50 روز مسابقات تعطیل باشد قطعا این کار تیم را از شرایط ایده آل خارج می کند و کار را برای ما سخت خواهد کرد. این تعطیلی اصلا مفید نیست.

سرمربی تیم والیبال سایپا در ادامه به بازی تیمش مقابل پیکان اشاره کرد و تاکید کرد: در بازی با پیکان بازیکن این تیم الفاظ رکیکی نسبت به بازیکن ما به کار برد نمی دانم چرا این بازیکن به کمیته انضباطی احضار نشد اما در موردی مشابه در بازی دیگر بازیکنی که با کارت قرمز روبرو شد به کمیته انضباطی احضار شد. چرا ناظر بازی اتفاقات را گزارش نداد و چرا کمیته انضباطی ورود نکرد. چرا برای پیکان شرایط به این گونه است؟ فرق این بازیکن با سایر بازیکنان چیست؟ همه در سالن حضور داشتیم و دیدیم چه الفاظ زشتی زده شد. این الفاظ در حد والیبال و شان والیبال نیست. این رفتارها درست نیست و باید مقابل این بدرفتاری ها گرفته شود سایر تیم ها و بازیکنان شان نیز زحمت می کشند.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1798

به "واکنش تند شهنازی به عدم ورود کمیته انضباطی به بازیکن خاطی پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند شهنازی به عدم ورود کمیته انضباطی به بازیکن خاطی پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید