هواوی رسما گوشی میت 40 پورشه دیزاین را معرفی کرد

به گزارش مجله هاستفا، دقایقی قبل هواوی با برگزاری رویداد آنلاینی از خانوداه پرچم داران میت 40 رونمایی کرد. همچون گذشته هواوی در کنار رونمایی از خانواده میت 40، از گوشی پرمیوم هواوی میت 40 پورشه دیزاین هم رونمایی کرد. هواوی در زمان طراحی این گوشی تازه با برند پورشه دیزاین همکار داشته است. می توان گفت که این تلفن همراه نسخه خاص تری از تلفن همراه هواوی میت 40 پرو پلاس است.

هواوی رسما گوشی میت 40 پورشه دیزاین را معرفی کرد

همچون مدل تازه معرفی شده میت 40 پرو پلاس، هواوی در این تلفن همراه هم از نمایشگری با میزان 6.76 اینچ با رزولوشن 2772 در 1344 پیکسل استفاده نموده است. نمایشگر استفاده شده در این تلفن همراه می توانند که محتوا را با نرخ به روزرسانی 90 هرتز نمایش دهد.

نمایشگر استفاده شده به صورت خمیده است و دارای زاویه انحنای 88 درجه در اطراف نمایشگر است. با وجود این انحنای نمایشگر، در لبه های دستگاه شاهد قرار گیری دکمه های فیزیکی هستیم.

هواوی در زمان توسعه میت 40 پورشه دیزاین قصد داشته است تا آن را به تلفن همراهی کامل و قدرتمندی تبدیل کند. با توجه به این موضوع، در این تلفن همراه از چیپست 5 نانومتری و 8 هسته ای کایرین 9000 در کنار 12 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. این پردازنده نو از فناوری ارتباطی 5G هم پشتیبانی می نماید.

در قسمت پشتی این تلفن همراه و در کنار نام پورشه دیزاین ماژول دوربین این تلفن همراه که داری طراحی خاص و شکلی هشت ضلعی مانند است، خودنمایی می نماید. دوربین های تشکیل دهنده این ماژول عبارتند از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارای f/1.9 و لرزشگیر تصویر اپتیکال، دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی دارای f/1.8، دوربین تله فوتو با عظیم نمایی اپتیکال 3 برابر و رزولوشن 12 مگاپیکسلی دارای f/2.4 همراه با لرزشگیر تصویر اپتیکال و در نهایت دوربین پریسکوپی با عظیم نمایی اپتیکال 10 برابری و رزولوشن 8 مگاپیکسل و داری f/4.4 اشاره نمود.

هواوی برای دوربین جلویی این تلفن همراه هم از دوربینی با رزولوشن 13 مگاپیکسل استفاده نموده است که علاوه بر ثبت تصویر با کیفیت می تواند که فیلم های اسلوموشن را با رزولوشن 1080 و به صورت 240 فریم در ثانیه ضبط کند.

از جمله تفاوت های موجود در ماژول دوربین این تلفن همراه با گوشی میت 40 پرو پلاس می توان به استفاده هواوی از سنسور دماسنج اینفرارد در ماژول دوربین هواوی میت 40 پورشه دیزاین اشاره نمود. با توجه به گفته هواوی با استفاده از این سنسور می توان دمای اجسامی که بین 20- تا 100 درجه سانتیگراد باشند را میزان گیری کرد.

علاوه بر این ماژول دوریین خاص، هواوی و طراحان پورشه دیزاین برای طراحی قسمت پشتی این تلفن همراه از خطوط عمودی استفاده نموده اند که از قسمت بالایی تلفن همراه شروع شده و بعد از برخورد با دوربین و گذر از آن تا قسمت پایین گوشی امتداد می یابند.

با وجود اینکه هواوی در این تلفن همراه از باتری با ظرفیت 4400mAh استفاده نموده است که مشابه مدل های سال گذشته است، اما می توان این تلفن های همراه نو را با استفاده از شارژری 66 واتی و به صورت سریع شارژ کرد. اگر که قصد داشته باشید از شارژر های بدون سیم بهره ببرید می توانید این کار را با استفاده از شارژر های 50 واتی انجام دهید.

این نسخه خاص از تلفن همراه هواوی میت 40 پرو با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی همراه با برچسب قیمت 2300 یورو (2720 دلار) در دو رنگ سرامیکی مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8421

به "هواوی رسما گوشی میت 40 پورشه دیزاین را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی رسما گوشی میت 40 پورشه دیزاین را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید