هدفگذاری ایجاد 50 واحد بوم گردی در استان، حمایت از سرمایه گذاران

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، محمود باقری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: در قالب این هدفگذاری 15 واحد بوم گردی تا انتها امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

هدفگذاری ایجاد 50 واحد بوم گردی در استان، حمایت از سرمایه گذاران

باقری با بیان اینکه از سال 92 تاکنون 25 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی به زیرساخت های گردشگری استان تخصیص یافته است، عنوان داشت: این اعتبارات پوشش زیرساخت هایی مانند هتلینگ، هتل آپارتمان ها و مجموعه پارک آبی را داشته است.

باقری با اشاره به نقش گردشگری و نگاه دولت به اشتغال زایی حول این محور در استان، گفت: همچنین با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی، از افراد علاقمند به سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های گردشگری مانند رشد ظرفیت های بوم گردی، هتل آپارتمان ها و سفره خانه های سنتی حمایت ویژه می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان از تکمیل چندین اردوگاه گردشگری در استان اطلاع داد و بیان نمود: با تحقق جذب اعتبارات ملی و استانی، اردوگاه های باغ فردوس گچساران، برم الوان بهمئی، رودرونه باشت، چشمه بلقیس چرام، خهکلون یاسوج، اندرسای سی سخت، آبشار کمردوغ، اردوگاه گردشگری کریک و موگرمون لنده تکمیل شد.

باقری با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در استان، اعلام نمود: پروژه هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج ظرفیت مناسبی در حوزه گردشگری است و افتتاح آن گام موثری در توسعه اشتغال زایی در این محور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 18

به "هدفگذاری ایجاد 50 واحد بوم گردی در استان، حمایت از سرمایه گذاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفگذاری ایجاد 50 واحد بوم گردی در استان، حمایت از سرمایه گذاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید