هدفونی که هوا را تصفیه می نماید

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از انیترستینگ اینجینیرینگ، بر اساس حق اختراع ثبت شده این هدفون که مربوط به ماه جولای است، از این وسیله می توان برای تصفیه هوای محیط اطراف استفاده کرد. البته هدفون یادشده کارکرد عادی این ابزار یعنی پخش موسیقی را نیز دارد.

هدفونی که هوا را تصفیه می نماید

در درون این هدفون فیلتری نصب شده که دارای دهانه ای خاص برای انتقال هوای تصفیه شده و عبور نموده از فیلتر است. دایسون مدعی است با استفاده از این هدفون از شدت آلودگی هوای اطراف کاربر کاسته می گردد و این امر به حفظ سلامت و بهداشت شخصی یاری می نماید.

هر یک از گوشی های این هدفون دارای موتوری هستند که به یک پروانه دارای فن 35 تا 40 میلیمتری متصل می گردد. این پروانه ها با سرعت حدود 12 هزار دور در دقیقه کار می نمایند و در هر ثانیه 1.4 لیتر هوا را از فیلتر هدفون گذرانده و تصفیه می نمایند. این امر موجب حذف گرد و خاک و باکتری های مضر می گردد. هوای پاک شده از این طریق در اطراف دهان کاربر جریان می یابد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2643

به "هدفونی که هوا را تصفیه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفونی که هوا را تصفیه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید