نتیجه نظرسنجی ها: دمکرات ها اکثریت مجلس نمایندگان و جمهوری خواستار اکثریت سنا را به دست آوردند

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سی ان ان نوشت:با انتها یافتن انتخابات کنگره در ایالت های شرقی آمریکا، رسانه ها با گمانه زنی در خصوص نتایج اولیه انتخابات، بخت دموکرات ها برای کسب کرسی های مجلس نمایندگان را بیشتر دانستند.

نتیجه نظرسنجی ها: دمکرات ها اکثریت مجلس نمایندگان و جمهوری خواستار اکثریت سنا را به دست آوردند

بر این اساس انتظار می رود دموکرات ها در این دوره بیش از 30 کرسی بیشتر از دوره قبلی به دست آورند که این به معنای کسب اکثریت مجلس نمایندگان توسط آنها است.

این در حالی است که کفه ترازو در انتخابات مجلس سنا به نفع جمهوری خواستار سنگین تر است و نظرسنجی ها از تصاحب 52 کرسی از مجموع 100 کرسی این مجلس توسط جمهوری خواستار حکایت دارد.

طبق آرای شمارش شده تا کنون، پیروزی شماری از نامزدهای انتخاباتی از جمله برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت و تیم کین سناتور دموکرات ایالت ویرجینیا قطعی شده است.

همچنین در مجلس نمایندگان، دموکرات ها 39 کرسی و جمهوری خواستار نیز 49 کرسی کسب نموده اند و سرنوشت باقی کرسی ها با خاتمه یافتن شمارش آرای انتخاباتی معین خواهد شد.

در انتخابات روز گذشته آمریکا مردم این کشور برای انتخاب 435 نماینده مجلس نمایندگان، 35 سناتور مجلس سنا و فرمانداری های آمریکا به پای صندوق های رای رفتند.

1717

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 15

به "نتیجه نظرسنجی ها: دمکرات ها اکثریت مجلس نمایندگان و جمهوری خواستار اکثریت سنا را به دست آوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه نظرسنجی ها: دمکرات ها اکثریت مجلس نمایندگان و جمهوری خواستار اکثریت سنا را به دست آوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید