مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فعالیتهای شرکت آلفابت برای یاری به بچه ها نابینا تا احتمال کاهش قیمت گوشی های هوشمند

به گزارش مجله هاستفا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فعالیتهای شرکت آلفابت برای یاری به بچه ها نابینا تا احتمال کاهش قیمت گوشی های هوشمند

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

بعضی از افرادی که به نقشه های هوشمند وابسته اند می گویند نقشه گوگل در ساعت های هوشمندشان کار نمی کند.بر اساس اطلاعات منتشر شده، ساعت های مبتنی بر سیستم عاملWear با نقشه های گوگل ناسازگاری دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک شرکت چینی نوعی اسکنر اثر انگشت ویژه صفحه نمایش گوشی هوشمند اختراع نموده که می تواند برای پنل های LCD نیز استفاده گردد. تا پیش از این اسکنرها تنها در پنل های OLED قابل استفاده بود و در نتیجه تاثیری قابل توجه روی قیمت گوشی داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه این روزها انواع و اقسام سیستم های هوشمند خانگی برای گرفتن مچ سارقین در دسترس است، اما سیستم هوشمند موسوم به هانی ول یکی از بهترین سیستم های موجود در بازار است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کلید هوشمند موسوم بهKeySmart Pro - Keychain یک ابزار ردیابی دقیق و قوی است که می تواند به سرعت موقعیت مکانی شما را یافته و هرگز مفقود نگردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آلفابت که به عنوان شرکت مادر گوگل شناخته می گردد، از مدت ها پیش برنامه هایی ویژه برای حمایت از بچه ها نابینا طراحی نموده است. بعضی از این برنامه ها شامل استفاده از لگو برای آموزش برنامه نویسی به بچه ها می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مشکلاتی که بعضی از کاربران آیفون با آن رو به رو هستند، عدم اطلاع از روش های پاک کردن بعضی اطلاعات از روی گوشی های هوشمندشان است. یکی از مواردی که کاربران بلد نیستند، نحوه پاک کردن ایمیل ها از روی آیفون است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11325

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فعالیتهای شرکت آلفابت برای یاری به بچه ها نابینا تا احتمال کاهش قیمت گوشی های هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از فعالیتهای شرکت آلفابت برای یاری به بچه ها نابینا تا احتمال کاهش قیمت گوشی های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید