مقاله: بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده

به گزارش مجله هاستفا، سفر به گویلین چین مترادف با سفری برای دیدن زیبایی طبیعت چین و کسب آرامش است. گویلین چین مشهورترین تپه های آهکی دنیا را دارد و همراه با دریاچه ها و رودخانه های شفاف و زلال، تپه های سرسبز، صخره های عجیب و غریب و غارهای مرموز، این منطقه از چین به مکانی عالی برای لذت بردن از طبیعت همراه با خانواده تبدیل شده است. دوچرخه سواری در مناطق روستایی Yangshuo، پیاده روی در کنار شالیزارهای برنج Longsheng، قایق سواری بر روی رودخانه Li و بازدید از دهکده های اقلیت های چین، تجربه هایی چنان هیجان انگیز هستند که هیچ بچه ای از انجامشان خسته نمی شود. رفتن به یک بازار محلی و یاد گرفتن پخت غذاهای چینی نیز می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

مقاله: بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده

وقتی صحبت از چنگدو چین شود، بیشتر مردم به یاد ظرف داغ (نوعی غذا مخصوص این منطقه از چین) و پانداهای غول پیکر می افتند. چنگدو یکی از بهترین شهرهای چین برای سفر همراه با بچه ها است. در چنگدو می توانید پانداها را ببینید، با آن ها عکس بگیرید و حتی در برنامه مراقبت از پانداها داوطلب شوید. چنگدو همچنین تعداد زیادی پارک تفریحی دارد که می تواند بچه ها را حسابی سرگرم کند. اگر خانواده شما طبیعت را دوست دارند، سفر به بیرون از چنگدو و رفتن به Jiuzhaigou شدیدا توصیه می شود.

شیان به خاطر مکان های تاریخی اش بسیار مشهور است. در شیان نیازی نیست نگران سر رفتن حوصله فرزندتان باشید. در کنار بازدید از ارتش Terracotta خارق العاده، کلی کار مفرح برای انجام دادن در شیان وجود دارد. بچه ها می توانند جنگجوهای مینیاتوری برای خودشان درست کنند. می توانید از دوچرخه سواری روی دیوار باستانی شیان لذت ببرید. هم خودتان و هم فرزندتان می توانید با یاد گرفتن هنر چینی برش کاغذ و ساخت وسایل دکوری، اوقات خوشی را سپری کنید.

منبع مقاله: بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده

انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9380

به "مقاله: بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین مقاصد چین برای رفتن همراه با خانواده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید