معرفی هتل 3 ستاره تری استل در رم

به گزارش مجله هاستفا، هتل تری استل رم | Tre Stelle Rome

هتل مورد نظر ما در محله مونیسیپیو رم قرار گرفته است. هتل تری استل رم Tre Stelle Rome با قرارگیری در کنار ایستگاه مترو کاسترو پروتوریا موقعیت خوبی برای اقامت دارد و تنها یک ایستگاه مترو یا کمی پیاده روی تا ایستگاه ترمینال شهر رم دور است. اگر دیدن جاذبه های تاریخی و بناهای رومی مخصوصاً کلوسئوم برای شما در اولویت قرار گرفته است، می توانید از این هتل 3 ستاره به راحتی با مترو به دیدن آن ها بروید. جاذبه های تفریحی مانند حمام های دیوکلیتن با 15 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل تری استل رم را مرور کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره تری استل در رم

خدمات رفاهی هتل تری استل رم

کارکنان هتل به زبان های ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. از بابت اینترنت باید گفت که در همه اتاق ها اینترنت وای فای را پیدا نخواهید کرد. تنها فضای عمومی هتل دارای اینترنت وای فای رایگان است. هیچ پارکینگ خصوصی یا عمومی در کنار هتل وجود ندارد با این حال اگر وسیله نقلیه دارید می توانید در خیابان ماشین خود را بگذارید. ورود حیوانات به این هتل آزاد می باشد و تنها برای حیوانت خانگی هزینه جداگانه ای پرداخت می کنید. میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود. کارکنان هتل بسیار مهربان بوده و بیشتر اتاق ها برای افراد غیرسیگاری می باشد. خدمات شستشوی لباس در اختیارتان قرار داده می گردد.

این هتل هیچ گونه آسانسوری ندارد و در کافه هتل می توانید نوشیدنی گرم سفارش دهید. هزینه ای که برای اتاق ها پرداخت می کنید شامل مالیات نمی گردد و مبلغ آن را باید جداگانه پرداخت کنید. اگر چه هیچ ترانسفر فرودگاهی یا سرویس حمل و نقلی ندارد اما به دلیل قرارگیری در نزدیکی ایستگاه مترو ایستگاه قطار شهر رم رفت و آمد به این هتل بسیار راحت خواهد بود. ورود به هتل تری استل رم از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان مهربان میز پذیرش شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود.

امکانات تفریحی هتل تری استل رم

این هتل ارزان قیمت رم به مرکز شهر رم بسیار نزدیک بوده و با 7 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مرکزی و اصلی شهر رم خواهید رسید. اگر زودتر از ساعت ورود به هتل برسید، می توانید وسایل خود را در هتل گذاشته و با خیال آسوده به دیدن جاذبه های مطرح شهر بروید.

رستوران هتل

صبحانه هتل مناسب بوده و قهوه نیز سرو می گردد. در اطراف هتل رستوران های فراوانی از جمله رستوران های زیر را پیدا خواهید کرد.

  • رستوران تری آرچی Tre Archi: این رستوران در 30 متری هتل واقع شده و انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای را سرو می نماید. نیازی به رزرو ندارد.
  • رستوران پیزریا آل 39 Ristorante Pizzeria Al 39: این رستوران ایتالیایی نیز به همراه انواع غذاهای ایتالیایی پیتزا هم تهیه و پخت می نماید و در 70 متری هتل قرار گرفته است.
  • رستوران ساین بیو فود پسازا ایندپندنزا Synbiofood piazza indipendenza: این رستوران مخصوص افرادی با رژیم گیاهی مخصوص بوده و غذاهای گیاهی و میدترانه ای را سرو می نماید. در 170 متری هتل قرار گرفته است.

امکانات اتاق های هتل

62 اتاق هتل دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، تلفن، میز مطالعه و امکانات ویلچر است و فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. در فضای حمام خصوصی اتاق ها تنها دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان با سشوار نیز دارد. اتاق ها بسیار قدیمی بوده با این حال اتاق های به هم مرتبط نیز یافت می گردد. ویلچر برای افراد ناتوان یا کم توان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین گاوصندوقی برای نگهداری لوازم قیمتی در اتاق ها وجود دارد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل تری استل رم می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل تری استل رم

  • اتاق سینگل: 11 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره به همراه اینترنت وای فای رایگان دارد.
  • اتاق دبل یا دوقلو: این اتاق، 17 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه حمام خصوصی دارد.
  • اتاق تریپل: سه تخت یک نفره یا یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره با 23 مترمربع مساحت را ارئه می دهد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

  • کلوسئوم: این بنای مشهور 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با 15 دقیقه سواری یا 30 دقیقه پیاده روی به این آمفی تئاتر رومی می رسید.
  • رومن فوروم: 1.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 12 دقیقه راه خواهد بود. اگر این جهت را پیاده بروید، 30 دقیقه ای به آنجا می رسید. اتوبوس نیز شما را 11 دقیقه ای تا نزدیکی این بنای 3 هزار ساله می رساند.
  • فواره های تروی: 1.7 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، طی این جهت 14 دقیقه طول می کشد. پیاده نیز حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پیازا دی اسپانیا: این جاذبه تا محل اقامت شما، 1.9 کیلومتر فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، 11 دقیقه و اگر مترو سوار شوید، 16 دقیقه راه خواهد بود. پیاده هم نزدیک به 31 دقیقه طی این جهت طول می کشد.
  • میدان ناوونا: این میدان در فاصله 2.7 کیلومتری قرار گرفته و تاکسی 11 دقیقه ای به این محل می رسد. اگر اتوبوس خط 492 را سوار شوید، 25 دقیقه راه خواهد بود. پیاده هم نزدیک به 40 دقیقه طی این جهت طول می کشد.
  • کمپو دی فیوری: 2.9 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 16 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این جهت 28 دقیقه طول می کشد.
  • میدان ناوونا: این میدان معروف و دیدنی، تا هتل 2.3 کیلومتر فاصله داشته و می توانید با تاکسی 15 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این جهت پیاده 35 دقیقه و با اتوبوس خط 87، حدود 15 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه سنت آنجلو: 3.2 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 14 دقیقه راه خواهد بود. ابتدای سوار اتوبوس شماره 492 شده و پس از طی جهتی پیاده در مدت زمان 30 دقیقه به این محل می رسید.
  • سن فرانچسکو ا ریپا: این کلیسا، 3.4 کیلومتر تا هتل فاصله داشته که ماشین 17 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس خط 75 بروید، طی این جهت 30 دقیقه طول می کشد. پیاده نیز حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • باسیلیکای سنت پیتر: 4.1 کیلومتر دورتر می باشد. با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. با اتوبوس خط 492 در مدت 33 دقیقه به این کلیسا می رسید.
  • موزه های واتیکان: 4.2 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. تاکسی 14 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با مترو بروید حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو-جی. بی. پاستین: 8 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با تاکسی 30 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه لئوناردو داوینچی: 24.3 کیلومتر دورتر است و از فرودگاه با تاکسی 40 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل تری استل رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00185 رم آر ام، 11، خیابان اس. مارتینو دولا باتاگلیا

Via S. Martino della Battaglia, 11, 00185 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: الی گشت
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2497

به "معرفی هتل 3 ستاره تری استل در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره تری استل در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید